Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üzleti támogató központok állások II. kerületben 1-3 év tapasztalattal
12 db találat
Szűrés
-
Fumatore Bt. ‼️Munkatársat keresünk‼️ Eladó-pénztáros (Nemzeti Dohánybolt) pozícióba. XIII. kerületi éjjel-nappal nyitva tartó Nemzeti Dohányboltba keresünk,dohánybolti, illetve kereskedelmi tapasztalattal bíró,megbízható, nagyon jó fizikumú ,számítógép ismeretekkel, és pénztárg...May. 22.
-
Monitoring, analysing and evaluating key digital customer journeys to drive and support journey improvement and optimization Support decision-making and strategy execution through in-depth understanding and analysis of user behaviour in the digital channel Gain business insights...May. 19.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingtegnap 11:40
-
Műszakvezetőként biztosítod, hogy üzletünk a legjobb vásárlási élményt nyújtsa vásárlóinknak. Mit is jelent ez? Te vagy az Boltvezető jobb keze, az ő távollétében az üzletet teljeskörűen te irányítod. Közreműködsz az árurendelés, árugazdálkodás, leltár előkészítésében és lebony...tegnap 11:30
-
elektronikus ügyfélmegkeresések feldolgozása ügyfelek és biztosításközvetítő partnerek teljes körű tájékoztatása problémamegoldás és panaszkezelés telefonhívásokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése társosztályokkal való kapcsolattartástegnap 10:05
-
a hibabejelentő rendszeren keresztül szignált második, harmadik szintű hibák elhárítása (L2, L3) távoli és helyszíni hibaelhárítás Budapestentegnap 09:50
-
Allocation of Cash and Cards payment Follow up on payment differences First point of Contact for Site managers Handle all requests in a professional and timely manner from the first contact through to a satisfactory completion or resolution Ensure timely and accurate data entry,...May. 21.
-
A vállalati ügyfelek számára első vonalbeli belépési pont biztosítása a mindennapi banki szolgáltatási igényeikhez szükséges támogatáshoz Felelős az ügyfélportfólió teljes készpénzkezelési kapcsolatáért azáltal, hogy proaktívan megoldásokat javasol és előre látja az ügyfelek igén...May. 21.
-
A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése (hétköznapokon délután 17 és reggel 8 óra között, hétvégén pedig 24 órában), kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel, segítségnyújtás megszervezése és admini...May. 19.
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...May. 19. -
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...May. 19.
-
üzleti / funkcionális folyamatok felmérése, elemzése, dokumentálása; hiányzó folyamatok felmérése, meglévő folyamatok felülvizsgálata, optimalizálása; projektek kapcsán felmerülő üzleti igények folyamat szemléletű támogatása; szabályzatok, dokumentációk kidolgozásában való közrem...May. 18.