Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üzleti támogató központok állások, teljes munkaidő munkák Baranya megyében
9 db találat
Szűrés
-
A vállalatcsoport on-premise ServiceNow platformjának fejlesztése és karbantartása Technikai megoldások, funkciók és integrációk tervezése, konfigurálása és fejlesztése a ServiceNow best practices-ei, szabványainak és egyedi fejlesztéseinek a felhasználásával. Hibaelhárítás és hi...tegnap 17:05
-
A JóSzaki az ország piacvezető szakemberkereső portálja. Szuper csapat vagyunk, sokat tanulhatsz és jó fizetést adunk, amivel elégedett leszel. Az egyik kiemelt projektre keresünk olyan customer / sales csapattagot, aki könnyen fel tud hívni egy idegen szakembert, képes vele átbe...tegnap 15:45
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...tegnap 13:50 -
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...tegnap 11:20
-
As the Customer Service Team Leader, you will be responsible for leading and managing a team of customer service representatives. You will be expected to have leadership experience in customer support organizations, preferably in a B2C environment. You will be responsible for org...máj. 24.
-
Gazdasági tanácsadó cég keresi megbízható, önállóan dolgozni tudó, értékesítési tapasztalattal rendelkező személyi asszisztensét. Vállalkozásoknak nyújtunk tanácsadást 4 egyszerű témában az őket érintő változásokról. Mindennapi tevékenységünk során felmerülő adminisztráció, hideg...máj. 23.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingmáj. 23.
-
Főképp a hangodra van szükségünk, hiszen nagyrészt telefonon fogsz az ügyfelekkel beszélni, ezért fontos, hogy szeress a telefonon lógni! ;) 70%-ban hagyományos ügyfélszolgálati munka, ahol az ügyfeleknek fogod a kezét, hogy elérhessék céljaikat, 30%-ban pedig együtt gondolkozás...máj. 22.
-
Further development and optimization of the existing template solution System configuration of the Controlling module Development of functional specifications for new reports, functionalities, and requirements from the rollouts Testing, documentation and Go-Live supportmáj. 20.