Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üzleti támogató központok állások Bács-Kiskun megyében középiskolai végzettséggel
7 db találat
Szűrés
-
HR osztályon felmerülő általános feladatok elvégzése Teljes körű toborzással kapcsolatos adminisztráció Dolgozói ellátások kezelése, nyomon követése Jelentkezőkkel való kapcsolattartás, időpont egyeztetés Álláshirdetések feladása Új belépők munkába állásának előkészítése, a...ma 15:00
-
Az ügyfél igényeinek legjobban megfelelő gépjármű kiválasztása és értékesítése (új autó értékesítése) Ügyféltárgyalások lebonyolítása Ügyfél-elégedettség mérése Használt gépjárművek beszámítása Gépjármű - átadási dokumentációk kezelése...ma 14:33
-
A Mercedes – Benz gyár részére autók megrendelése, átadása, visszavétele és teljes körű ügyintézése Kapcsolattartás az autók konfigurálásának segítségében, az autók megrendelésében Gépkocsi forgalomba helyezése, átadása a Mercedes-Benz gyár részére A gépkocsi átadást követően a t...ma 14:16
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 25. -
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...máj. 25.
-
rakodás előkészítés kijelölt útvonalon közlekedve a rendeltetési helyre szállítja a rakományt az elszállítandó áru ellenőrzése: azonosítás, mennyiség , csomagolás helyességének megállapítása a teherautó(k) megfelelő helyre való beállítása, azok ellenőrzése, megfelelőségének megál...máj. 23.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingmáj. 23.