Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üzleti támogató központok állások Bács-Kiskun megyében 3-5 év tapasztalattal
7 db találat
Szűrés
-
Kereskedelmi műszaki cikkek, alkatrészek beszerzése Új beszállítók felkutatása Csapatába tartozó kollégák motiválása, irányítása Meglévő beszállítókkal való kapcsolattartás, rendelések kezelése Kapcsolattartás gyártó részlegekkel, tervezőkkel A beszerzési folyamat teljes menedzse...máj. 27.
-
Kontroller Vezető / Informatikai munkatárs
Legyen az első 5 jelentkező között!Rugalmas - Bács-Kiskun megyeController-elemzési vezető Dohányboltokat üzemeltető cégünk egy új pozíciót kíván létrehozni az alábbi feladatra: Kiskereskedelmi informatikai rendszer kiválasztása, A cég informatikai folyamatainak átalakítása, az új rendszer bevezetésének előkészítése, A rendszer bevezetése az...máj. 25. -
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 25. -
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...máj. 25.
-
Anticipate needs by studying services and conducting deep market research to identify and find new potential clients. Generate and qualify new leads through a combination of e-mail, LinkedIn. Initiate calls to to high quality potential clients. Facilitate value based business con...máj. 24.
-
Közreműködésedben az alapbizonylatok, részfolyamatok könyvelésében Napi együttműködésedben a társterületekkel A szenior könyvelő és a könyvelési irodavezető munkájának aktív támogatásábanmáj. 24.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingmáj. 23.