Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Europe kft állások, munkák Üzleti támogató központok területen

20 db találat
Szűrés
  • Danish speaking Contact Center Representative (2PM-10PM)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...
    tegnap 17:15
  • Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...
    tegnap 17:10
  • Webshopos és e-mailes rendelések felvétele / feldolgozása Számlák készítése, küldése, nyilvántartása Számlák kifizetésének ellenőrzése Ügyfelekkel való kapcsolattartás Termékek ajánlása és értékesítés az ügyfelek részére Mintacsomagok összekészítése, postázása Ügyfelek felvilágos...
    ápr. 22.
  • Recepciós/Raktári ügyintéző

    2051 Biatorbágy, Budaörsi út 4/1.
    Be- és kimenő csomagküldemények felügyelete, irányítása Vevők és vendégek fogadása és irányítása, külső vállalkozók belépésének ügyintézése Bejövő árut szállító autók sofőrjeinek fogadása és eligazítása, a kollégák tájékoztatása a beérkező szállítmányokról Kamerarendszer felvétel...
    ápr. 21.
  • The Customer Care Representative is a key position within our organization, working with the Account Manager, with responsibility for the complete and successful delivery of our products and services to our customers (distributors/resellers) and realization of our sales targets...
    ápr. 22.
  • Budapesti székhellyel, az Europ Assistance Magyarország lokációinak felhasználói támogatása informatikai kérdésekben Elsődleges IT jellegű kapcsolattartartás társosztályokkal, kollegákkal IT ügyfélszolgálati feladatok ellátása végfelhasználók felé telefonon / e-mailben / webes fe...
    tegnap 08:50
  • Árképzési folyamat koordinálása Nyersanyagárak, piaci indexek változásainak nyomon követése a Key Account Managerek igényeinek megfelelően. Ártárgyalásokhoz szükséges információk gyűjtése Új árak alkalmazásának hatékony végrehajtása együttműködve az értékesítéssel, pénzüggyel és...
    tegnap 14:50
  • A meglévő és az új ügyfeleink beérkező telefonhívásainak és e-mail-jeinek fogadása, udvarias, gyors és pontos megválaszolása A megkeresések teljeskörű, határidőre történő kezelése Az ügyfelek tájékoztatása, eseteik nyomonkövetése Az ügyfélkezeléshez kapcsolódó adminisztratív fela...
    ápr. 25.
  • Dinamikus és nemzetközi Customer and Sales Support csapat tagjaként közvetlen kapcsolat fenntartása különböző európai ügyfelekkel e-mailben és telefonon keresztül, valamint a logisztikai intézkedéseik támogatása. A rendelési folyamat zavartalan lebonyolításában való segítségnyújt...
    ápr. 24.
  • Analyses existing processes to identify areas for improvement. Develops recommendations for improving business processes. Implements process improvement and supports CI activity. Monitors and evaluates performance, prepares KPI reports. Prepares and facilitate workshops. Provides...
    ápr. 25.
  • Application Support Analyst 1.5 - Polish Speaking

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1095 Budapest, Soroksári út 44.
    Application Support Analyst 1.5 - Polish Speaking (Maternity cover) As an L1.5 Application Support Analyst, you will get an opportunity to understand the client business and contribute to resolve Production issues in Polish language.   Provide L1.5 Support for multiple Applicatio...
    ápr. 25.
  • Network folyamatok felmérése, elemzése, optimalizálása, fejlesztése, Új folyamatok bevezetését követően azok oktatásának koordinálása, szervezése, valamint kapcsolódó szabályzatok módosítási igényeinek leadása, nyomon követése, Network területen használt rendszerek fejlesztéséhez...
    ápr. 22.
  • Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...
    ápr. 23.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim