Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Üzleti támogató központok állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

24 db találat
Szűrés
  • Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing
    ma 11:37
  • Ajánlatokat, megrendeléseket rögzít Ügyvezetőnek teljes körű adminisztratív támogatást nyújt Személyi titkársági feladatokat végez Napi szintű kapcsolatot tart és egyeztet a partnerekkel Statisztikákat és kimutatásokat készít, cégszerű levelezést lebonyolít...
    ma 07:07
  • Partner with the Sr. Manager – Logistics & Transportation to develop & manage land, ocean, air, and parcel supply chain network. Lead data analytics for key Transportation & Warehousing initiatives. Support the Sales, Inventory and Operational Planning (SIOP) process to drive a...
    ma 11:55
  • Provide efficient technical support at L1 or L1.5 Levels. Deliver telephone support primarily in German to ensure customer satisfaction. Maintain 24/7 telephone availability, including holidays and weekends, working in 3 shifts. Receive, categorize, and offer initial support for...
    tegnap 12:20
  • Szükségünk van új munkaerőre, aki rendben tartja az irodai háttérfolyamatokat nálunk. Keressük azt az embert, aki minden folyamatot azonnal átlát, nyolckezes zongoradarabokat is könnyedén eljátszik és office gomb van a vállára tetoválva :) Jellemző feladatok: előfizetéses online...
    tegnap 10:51
  • Danish speaking Contact Center Representative (2PM-10PM)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...
    ápr. 27.
  • Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...
    ápr. 27.
  • Analyses existing processes to identify areas for improvement. Develops recommendations for improving business processes. Implements process improvement and supports CI activity. Monitors and evaluates performance, prepares KPI reports. Prepares and facilitate workshops. Provides...
    ápr. 25.
  • támogatod az értékesítési vezető és az értékesítő kollégák munkáját, ellátod a partnereket érintő adminisztrációs feladatokat nyomon követed a partnerek marketing és sales aktivitásait értékesítést ösztönző versenyekhez kapcsolódó tárgyi nyeremények lebonyolításában veszel részt...
    ápr. 24.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim