Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üzleti támogató központok állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
29 db találat
Szűrés
-
Bejövő hívásokat fogadsz, e-maileket válaszolsz meg, kapcsolatot tartasz ügyfeleinkkel; Tájékoztatsz, segítesz és megoldásokat nyújtasz a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban; Hívásaidat pontosan adminisztrálod belső rendszereinkben.ma 05:10
-
Order to Cash (O2C) Agent ensures customer’s orders are correctly loaded onto the system, that any queries are resolved and that ESAB deliver on time what has been ordered and promised. First point of contact from Sales on order book management and related questions, availability...tegnap 11:45
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingtegnap 11:40
-
Order to Cash (O2C) Agent ensures customer’s orders are correctly loaded onto the system, that any queries are resolved and that ESAB deliver on time what has been ordered and promised. First point of contact from Sales on order book management and related questions, availability...tegnap 11:25
-
As a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products Give accurate information to customers, who turn to you for technical or general help...tegnap 11:20
-
A munkakör célja: HR részleg adminisztratív feladatainak ellátása 3. országbeli munkavállalókkal kapcsolatos hatósági ügyintézés támogatása, adminisztráció Munkavállalók ki- és beléptetése, a szükséges munkaügyi dokumentációk elkészítése Személyi anyagok karbantartása, kezelése...máj. 10.
-
szennyvízelvezető rendszerekhez kapcsolódó üzemeltetési, fenntartási, hibaelhárítási és beruházási feladatok szakmai koordinálása 10 fős csatornahálózati csoport közvetlen irányítása, napi tervszerű és hibaelhárítási feladatok koordinálása, munkabeosztás, készenléti rendszer szer...máj. 10.
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...máj. 09.
-
A terület vezetőjével együtt meghatározod a prioritásokat, csapatcélokat. Részt veszel a szolgáltatási színvonal folyamatos növelésében, a Digitális dokumentumkezelési terület folyamatainak optimalizálásában, digitalizációs törekvéseiben. Felügyeled a bejövő küldemények átvételét...máj. 09.
-
Változatos területeken irányíthatod a CIVIL Zrt. szolgáltatásainak teljesítését, irodai és terepmunka során egyaránt Részt veszel az új szolgáltatási igényeket teljesítő személy- és vagyonőrök toborzásában, kiválasztásában, képzésében, a végrehajtások építő jellegű kontrolljában,...máj. 09.
-
Order to Cash (O2C) Agent ensures customer’s orders are correctly loaded onto the system, that any queries are resolved and that ESAB deliver on time what has been ordered and promised. First point of contact from Sales on order book management and related questions, availability...máj. 08.
-
Checking and matching invoice to purchase order Booking the invoices to ledger Supplier statement reconciliations and correct errors Ledger reconciliation Control the physical flow of an invoice in the approval process Follow up on GIT, GRNI, PPV Process master file amendments ac...máj. 08.
-
A nyitott fizikai pozíciókkal kapcsolatos egyeztetések a vezetőkkel Hirdetések elkészítése, aktív keresések lebonyolítása Jelöltek előszűrése, interjúk szervezése és teljeskörű lebonyolítása Toborzási riportok, statisztikák készítése Munkavállalók be- és kiléptetéséhez kapcsolódó...máj. 07.
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.máj. 07.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 07.
-
Swedish Speaking Customer Experience Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!Otthonról végezhetőBecome an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 07. -
Dutch Speaking Customer Service Representative (Fixed term contract)
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestBecome an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 07. -
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...máj. 07.
-
100-200 fős személyes, illetve online rendezvények szervezésének támogatása Projekt portfoliómenedzsment folyamat működtetésének támogatása Projekt- és erőforrásmenedzsment rendszerben különböző tevékenységek ellátása: erőforrástervek egyeztetése adatok felvitele projektvezetőkke...máj. 06.
-
Incoming (vendor) invoice control according to the actual regulatory requirement Workflow monitoring and actions, including open items checking and clearing Vendor accounts reconciliation. Controlling and posting advance invoices, compensations and assigned payments Period-end r...máj. 06.