Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üzleti támogató központok állások, munkák pályakezdőknek
24 db találat
Szűrés
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.ma 12:40
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicema 12:40
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicema 12:40
-
Incoming (vendor) invoice control according to the actual regulatory requirement Workflow monitoring and actions, including open items checking and clearing Vendor accounts reconciliation. Controlling and posting advance invoices, compensations and assigned payments Period-end r...tegnap 16:05
-
elektromobilitási pályázatokkal kapcsolatos pályázatkezelői feladatok lebonyolítása; elszámolások feldolgozása, kapcsolódó dokumentációk vizsgálata; projektmonitoring feladatok elvégzése, monitoring jelentések ellenőrzése; projektek szabályos megvalósításának nyomonkövetése; kapc...tegnap 09:30
-
Sales és marketing csapat támogatása Adminisztratív feladatok ellátása Eseményekre, rendezvényekre történő előkészületek CRM rendszerben történő regisztráció és dokumentumok adminisztrálása Kapcsolattartás az ügyfelekkel Kapcsolatfelvétel külföldi kutatóintézetekkel Értékesítési...ápr. 29.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingápr. 29.
-
Order to Cash (O2C) Agent ensures customer’s orders are correctly loaded onto the system, that any queries are resolved and that ESAB deliver on time what has been ordered and promised. First point of contact from Sales on order book management and related questions, availability...ápr. 29.
-
As a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products Give accurate information to customers, who turn to you for technical or general help...ápr. 29.
-
Cseredarabok visszaküldésének teljeskörű koordinálása, ügyintézése Folyamatos kapcsolattartás a márkaszerviz-hálózattal, alkatrészraktárral, szállítmányozó partnerekkel és a gyártókkal A visszaküldési igényekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok felügyelete, javítása, reklamáci...ápr. 29.
-
Work as part of a project team and collaborate with experienced Senior Consultants and Project Managers Learn technology consulting, software solution design, industry business processes, and time management skills Configure (tailor) Veeva products to match customer needs under t...ápr. 29.
-
Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...ápr. 28.
-
Kezelt lakásokkal kapcsolatos karbantartási igények megoldása emailen, illetve telefonon angol és magyar nyelven. Szakági karbantartók, illetve időpontok koordinálása. Folyamatban levő, illetve elvégzett munkák lekövetése, rendszerben történő adat regisztrálása...ápr. 28.
-
Danish speaking Contact Center Representative (2PM-10PM)
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóHandle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...ápr. 27. -
Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...ápr. 27.
-
Be the primary point of contact for our partners – it is critical that we help provide them with a predictable and timely resolution to their questions and inquiries while maintaining a positive, professional and friendly attitude Provide customer support in English via live chat...ápr. 27.
-
● Review content (Text/Image) and conduct the content quality control, ensuring the content complies with Content Moderation Guidelines (For example slurs, cuss words, adult content, and uncivil content) ● Become and remain knowledgeable about online community standards ∙ Thoroug...ápr. 26.
-
A logisztikai központunkhoz beérkező megrendelések nyomonkövetése, az ügyfelek megkeresésének kezelése, problémák, reklamációk intézése elsősorban írásban, a magyaron kívül angol és/vagy német nyelven.ápr. 24.
-
Te fogadnád a beérkező ügyfeleket és kollégákat, igazítanád el őket magyar és angol nyelven Szervezési feladatokat is segítenél ellátni, kapcsolattartó lennél az ügyfelek és kollégák között Hívásokat fogadnál, általános és specifikus információkat továbbítanál Látogatói kártyákat...ápr. 23.
-
Írásban érkező ügyfélmegkeresések fogadása és kezelése, illetve az ehhez kapcsolódó teljeskörű adminisztráció Ügyfelek telefonon történő megkeresése, meglévő adatainak egyeztetése, hiányzó adatainak pótlása Számlázással kapcsolatos ügyintézés ellátása...ápr. 23.