Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Üzleti támogató központok állások, munkák pályakezdőknek

21 db találat
Szűrés
  • Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing
    ma 11:37
  • As a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to  handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products Give accurate information to customers, who turn to you for technical or general help...
    ma 11:20
  • Segítségnyújtás, tanácsadás meglévő ügyfeleinknek, telefonon és/vagy e-mailben (panaszok, adatváltozás, hibaelhárítási feladatok), esetenként a személyes ügyfélszolgálati feladatok A megkeresések számítógépes rendszerben történő rögzítése és nyilvántartása...
    tegnap 17:50
  • Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...
    tegnap 16:45
  • Főkönyvi könyvelések: Naplók létrehozása és lekönyvelése, átértékelések könyvelése, allokációk lefuttatása, háttéradatok frissítése Beruházás és tárgyi eszköz könyvelési, illetve kapcsolodó feledatainak ellátása Közreműködés a számviteli periódus lezárásában, számviteli beszámoló...
    tegnap 11:45
  • Danish speaking Contact Center Representative (2PM-10PM)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...
    ápr. 27.
  • Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...
    ápr. 27.
  • Szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése (belföldi rakodójegyek, szállítólevelek hívása, export rakodójegyek, szállítók, CMR) Logisztikai és vevőszolgálati kollégák munkájának segítése: jóváírások készítése, egyes rendelések rögzítése-visszaigazolása az SAP rendszerben, ajá...
    ápr. 27.
  • Az értékesítési csapat támogatása Gépjármű adatok rögzítése Forgalomba helyezési ügymenet támogatása Teljes finanszírozási ügyintézés Beszállítókkal, ügyfelekkel történő kapcsolattartás Biztosítási állomány kezelése Beszerzési folyamat támogatása...
    ápr. 27.
  • ● Review content (Text/Image) and conduct the content quality control, ensuring the content complies with Content Moderation Guidelines (For example slurs, cuss words, adult content, and uncivil content) ● Become and remain knowledgeable about online community standards ∙ Thoroug...
    ápr. 26.
  • A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése (hétköznapokon délután 17 és reggel 8 óra között, hétvégén pedig 24 órában), kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel, segítségnyújtás megszervezése és admini...
    ápr. 25.
  • Logisztikai központunkban dolgozó munkatársak közvetlen IT támogatása Munkaidőn kívüli felhasználó támogatás készenléti rendszerben      Hardver, szoftver, alkalmazás szintű napi feladatok megoldása SAP/WMS rendszer működésének támogatása, fejlesztésekben, tesztelésben való részv...
    ápr. 25.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim