Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Üzleti támogató központok állások, munkák
35 db találat
Szűrés
-
Establish close cooperation and communication among different factory functions: Production, Engineering, Maintenance, QHSE, Supply Chain, etc., also across Headoffice and Factory in ways which motivate people to work for Intersnack, drive achievement of business targets in order...tegnap 15:54
-
• Telesales értékesítési csatorna támogatása • Adminisztráció, ajánlatok, riportok készítése • Új szerződések implementálása • Ügyféladatbázis kezelése • Együttműködés a társosztályokkaltegnap 15:05
-
Order to Cash (O2C) Agent ensures customer’s orders are correctly loaded onto the system, that any queries are resolved and that ESAB deliver on time what has been ordered and promised. First point of contact from Sales on order book management and related questions, availability...tegnap 00:30
-
Checking and matching invoice to purchase order Booking the invoices to ledger Supplier statement reconciliations and correct errors Ledger reconciliation Control the physical flow of an invoice in the approval process Follow up on GIT, GRNI, PPV Process master file amendments ac...tegnap 00:30
-
A nyitott fizikai pozíciókkal kapcsolatos egyeztetések a vezetőkkel Hirdetések elkészítése, aktív keresések lebonyolítása Jelöltek előszűrése, interjúk szervezése és teljeskörű lebonyolítása Toborzási riportok, statisztikák készítése Munkavállalók be- és kiléptetéséhez kapcsolódó...máj. 07.
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.máj. 07.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...máj. 07.
-
Elvégzi a támogatásokkal összefüggő feladatokat, ellátja a támogatásokhoz kapcsolódóan a szükséges adminisztratív feladatokat (pl.: előkészítés, szerződéskötés, okirat kiadás, szerződésmódosítás, okiratmódosítás, szakmai és pénzügyi ellenőrzés, jelentések és beszámolók ellenőrzés...máj. 06.
-
A Hivatal által kezelt támogatások tekintetében a Támogatási Osztály vezetése, melynek keretében a vonatkozó jogszabályok alapján irányítja az osztály tevékenységi körével kapcsolatos feladatokat a jogszabályok, szabályozók, valamint a tevékenységét irányító felettes vezetőktől k...máj. 06.
-
Define and manage domain-specific architecture standards, principles, and policies aligned with enterprise standards. Lead tool and technology selection within the domain(s) to meet strategic objectives. Actively participate in the creation of a holistic vision, and strategy how...máj. 06.
-
Analyses existing processes to identify areas for improvement. Develops recommendations for improving business processes. Implements process improvement and supports CI activity. Monitors and evaluates performance, prepares KPI reports. Prepares and facilitate workshops. Provides...máj. 06.
-
Preparing VAT returns/Intrastat/EC sales and purchases reporting Performing VAT reconciliation tasks and investigating/correcting differences Participate in VAT compliance software implementation Contacting and informing/communicating with colleagues within SSC and Global ESAB (i...máj. 06.
-
szállítmányozási megbízások teljes körű lebonyolítása a szállítmányok útjának nyomon követése, az esetlegesen felmerülő problémák hatékony és szakszerű kezelése minőségellenőrzés, reklamációkezelés kapcsolattartás ügyfelekkel kapcsolattartás a belföldi és nemzetközi kirendeltsége...máj. 06.
-
Bejövő hívásokat fogadsz, e-maileket válaszolsz meg, kapcsolatot tartasz ügyfeleinkkel; Tájékoztatsz, segítesz és megoldásokat nyújtasz a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban; Hívásaidat pontosan adminisztrálod belső rendszereinkben.máj. 06.
-
REPORTING: Manage monthly OPEX reporting, on monthly basis upload the actual data, partnering, contract categorisation, costs monitoring and difference explanation vs. BP incl. data preparation. Manage monthly Organizational cost (PTE/ BAU), compare BP vs. Actual costs, highlight...máj. 05.
-
Order to Cash (O2C) Agent ensures customer’s orders are correctly loaded onto the system, that any queries are resolved and that ESAB deliver on time what has been ordered and promised. First point of contact from Sales on order book management and related questions, availability...máj. 05.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingmáj. 05.
-
Order to Cash (O2C) Agent ensures customer’s orders are correctly loaded onto the system, that any queries are resolved and that ESAB deliver on time what has been ordered and promised. First point of contact from Sales on order book management and related questions, availability...máj. 05.
-
As a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products Give accurate information to customers, who turn to you for technical or general help...máj. 05.
-
Our IT department self-image is to be the consultant and driving force in the enterprise for future-oriented IT technologies and value-creating applications. Working and collaborating hand in hand with the business functions, it develops a wide range of solutions for the more tha...máj. 05.