Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyféltámogatás, adminisztráció állások XI. kerületben 1-3 év tapasztalattal
14 db találat
Szűrés
-
1.Ügyfél elégedettség A legjobb ügyfélélmény biztosítása az üzletben. Elkötelezettség amellett, hogy az ügyfelek számára szívélyes, hívogató környezetet biztosítson az üzletben azáltal, hogy érti az ügyfél kiszolgálás fontosságát. A Vodafone márka és az okos telefonok, okos készü...máj. 22.
-
Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.máj. 26.
-
Főképp a hangodra van szükségünk, hiszen nagyrészt telefonon fogsz az ügyfelekkel beszélni, ezért fontos, hogy szeress a telefonon lógni! ;) 70%-ban hagyományos ügyfélszolgálati munka, ahol az ügyfeleknek fogod a kezét, hogy elérhessék céljaikat, 30%-ban pedig együtt gondolkozás...tegnap 15:30
-
-Számlák, szerződések, egyéb dokumentumok kezelése, szkennelése, iktatása, lefűzése -Adatbázis kezelése, ezzel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása -Beérkező levelek kezelése, iktatása, irattározása; kimenő levelek nyílvántartása -Árajánlatok bekérése szolgáltatóktól, m...tegnap 14:20
-
Szolgáltatói szerződésekkel, szolgáltatói ügyintézéssel kapcsolatos feladatok, szerződéskötés, adatbáziskezelés, szolgáltatókkal, szerződött partnerekkel való közvetlen kapcsolattartás. Az ügyfelek igénybejelentése alapján az ügyfél ellátási igényének elbírálása az egészségbiztos...tegnap 13:15
-
Meglévő folyamatok és azok digitális fejlesztési lehetőségeinek felmérése és elemzése az üzleti igényeknek megfelelően (automatizáció, robotizáció) A megoldási lehetőségek összegyűjtése és megvalósíthatóságának felmérése A döntések értelmében a fejlesztések végrehajtása vagy az i...tegnap 13:11
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 25. -
- Telefonos rendelések rögzítése. - Megrendelésekhez kapcsolódó ügyviteli feladatok elvégzése. - Panaszok kezelése. - Kérdések megválaszolása telefonon, e-mailben, chaten, messengeren. - Közösségi oldalakon érkező kommentek moderálása, beérkező vélemények megválaszolása. - Termék...máj. 25.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...máj. 25.
-
Kapcsolattartás meglévő ügyfélkörrel, telefonon, e-mailben és személyesen Ajánlatok és megrendelések készítése (igény esetén angol nyelven), iktatása, számlázásra való elő készítése Kalibrálások ügyintézése, szervezése, nyomon követése Mérőeszközfelügyeleti-logisztikai feladatok...máj. 24.
-
A kereskedelmi asszisztens munkaköre a munkáltató tevékenységéhez kapcsolható adminisztratív, ügyfélszolgálati, raktárkezelési, bel- és külkereskedelmi ügyintézési, valamint minden, az ügyvezető által meghatározott hasonló feladatok ellátására terjed ki. Folyamatos kapcsolattar...máj. 24.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingmáj. 23.
-
Komplex, operatív folyamatok támogatása, felmerülő problémák, kérések kezelése Salesforce rendszeren keresztül Telefonon, e-mailen és chaten keresztül támogatás nyújtása belső és külső ügyfelek részére angol nyelven Az ügyféladatok és kommunikáció naprakész nyilvántartása az adat...máj. 22.
-
A vállalati ügyfelek számára első vonalbeli belépési pont biztosítása a mindennapi banki szolgáltatási igényeikhez szükséges támogatáshoz Felelős az ügyfélportfólió teljes készpénzkezelési kapcsolatáért azáltal, hogy proaktívan megoldásokat javasol és előre látja az ügyfelek igén...máj. 21.