Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyféltámogatás, adminisztráció állások Budapesten >10 év tapasztalattal
29 db találat
Szűrés
-
Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.máj. 26.
-
Czech or Slovak Speaking Customer and Colleague Engagement Centre Associate ( Hybrid )
1138 Budapest, Váci út 187.Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary, Slovakia and Czech Republic Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating cont...tegnap 10:28 -
Working with external institutions such as DSOs, TSOs and EROs Providing support to energy trading sales team Providing excellent customer service, building strong and trusting relationships with clients Providing ongoing training and support to clients Verifying documentation p...tegnap 09:37
-
Planning and managing tasks for the Back Office team Providing exceptional customer service, communications and sales support Supervising the verification process for documentation provided by clients, ensuring accuracy and completion Overseeing the preparation of reports and doc...tegnap 09:32
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...ma 00:00
-
Czech or Slovak speaking Helpdesk Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Within Tesco Business Services and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team receives Clubcard, Tesco Online...tegnap 14:30 -
Answering calls and emails Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating contac...tegnap 14:30
-
Service window: Monday to Friday 7am - 8pm On site work twice a week Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up te...tegnap 14:15
-
Improving customer and colleague experience through the delivery of strategic CCEC objectives, working in partnership with respective stakeholders across the business Working closely with stakeholders and CCEC operations, to address the root cause of customer and colleague contac...máj. 28.
-
Meglévő folyamatok és azok digitális fejlesztési lehetőségeinek felmérése és elemzése az üzleti igényeknek megfelelően (automatizáció, robotizáció) A megoldási lehetőségek összegyűjtése és megvalósíthatóságának felmérése A döntések értelmében a fejlesztések végrehajtása vagy az i...máj. 28.
-
ügyfélszolgálati osztály vezetése pozitív és motiváló munkahelyi légkör kialakítása, valamint hatékony együttműködés biztosítása a vásárlói igények és preferenciák megismerése, valamint kiértékelése a különböző csatornákon, köztük a Social Media felületeken is beérkezett vásárlói...máj. 28.
-
Responsible for receiving/downloading information from different channels and receiving voice calls for reporting safety information. Route information/safety reports to appropriate Department (e.g. Medical information, quality assurance) as applicable. Monitoring mailbox, triage...máj. 28.
-
German Speaking Pricing Specialist
Legyen az első 5 jelentkező között!1087 Budapest, Hungária körút 40-44.To manage bid pricing activities or lead the commercial pricing decision-making. To create commercial propositions for Vodafone’s enterprise clients that meet customer’s as well as Vodafone’s internal business requirements. To collect, collate and validate inputs from sales teams...máj. 27. -
Orvosi folyóiratok figyelését végző cégünkhöz keresünk Ügyfélkapcsolati munkatársat budapesti lakóhellyel, kiváló angol nyelvtudással. A feladatod az lesz, hogy meglévő ügyfeleink megkereséseit fogadd emailen, telefonon és néha Teams-en. Továbbá, a szoftvereink használatát olyan...máj. 27.
-
Work on assignments/projects as part of a team Become knowledgeable of the Customer Service functions of the ERP system Customer data maintenance Assess individual customer requirements and direct activities to appropriate departments Maintain daily customer service reports Handl...máj. 27.
-
Be the first point of contact towards stakeholders and represent the Customer and Colleague Engagement Centre Be the owner of the business area related continuous improvement plan Analyse, understand and surface back to the business the drivers of contact and the things that erod...máj. 27.
-
Be a role model and provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Deal with complex customer requirements, manage escalations, processing and follow up...máj. 27.
-
Provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Processing and follow up all relevant requests within the division’s guidelines, liaising with partner fu...máj. 27.
-
Számlázás előkészítése SAP-ban (alvállalkozói és megrendelői számlák, teljesítés igazolások készítése); Megrendelések rögzítése SAP-ban; A területekről anyagrendelések összegyűjtése, felrögzítése SAP rendszerben, kiszállítások nyomon követése; Kapcsolattartás a területi vezetőkke...máj. 27.
-
Milyen feladatokra számíthatsz? - kapcsolattartás a biztosítókkal - írásban és helyben történő ügyfélkommunikáció - a meglévő állomány kezelése, adminisztrációjamáj. 26.
-
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...máj. 26.