Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyféltámogatás, adminisztráció állások, munkák középiskolai végzettséggel
74 db találat
Szűrés
-
be the first point of contact for BP telephone and/or any written form of enquiries from both new and existing customers and stakeholders log, assign, track progress and take ownership of customer queries and requests from receipt to completion, recording progress of these on a r...nov. 28.
-
Look into escalations from L1/L2 Deal with software faults which could not be resolved by L1/L2 Perform wider and more specialist research and remote sessions which cannot be dealt with by L1/L2, Provide Firmware updates links to L1, Provide FTP links for customer to upload docum...tegnap 17:41
-
Ügyfélpanaszok feldolgozása és ártékelése Tárolási hely- és készletellenőrzések, valamint javítások Leltárkészítés és részvétel Statisztikák és számlázási sablonok szerkesztése A területen érvényes folyamatok és eljárások, valamint az IMS (Integrált Irányítási Rendszer) minden eg...tegnap 16:26
-
A Wolt finn startupként indult és elsősorban a szállítási platformunkról vagyunk ismertek. Mobilalkalmazásunkon vagy weboldalunkon keresztül vásárlóink kedvenc éttermeikből, élelmiszer és egyéb kiskereskedelmi boltjainkból tudnak rendelni, melyet futárszolgálatunk kézbesít a szám...tegnap 15:51
-
Rendelések feldolgozása, számlázás, visszáruk intézése Vevői árak módosítása, jóváírások kezelése, vevői tartozások figyelése Vevők tájékoztatása akciókról, kifutó vagy ideiglenesen nem rendelhető termékről Szállítások egyeztetése Vevői reklamációk kezelése CRM-ben történő adatrö...tegnap 09:16
-
Logisztikai csoport mindennapi munkájának támogatása Társosztályokkal való folyamatos kapcsolattartás Csomagolóanyagok diszpolálása Csomagolóanyagok beszerzése Készletezés Számlaegyeztetéstegnap 09:11
-
Customer claim resolution and positive customer experience while protecting the BP brand Accountability for the management and resolution of warranty claims within the established Key Performance Indicators (Time to Close, Customer’s satisfaction …) and resolution options (Compen...nov. 29.
-
Handle end user calls and web queries in Spanish and Portuguese Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casesnov. 29.
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...nov. 29.
-
Az ügyfél igényeinek legjobban megfelelő gépjármű kiválasztása és értékesítése (új autó értékesítése) Ügyféltárgyalások lebonyolítása Ügyfél-elégedettség mérése Használt gépjárművek beszámítása Gépjármű - átadási dokumentációk kezelése...nov. 29.
-
Az ügyfél igényeinek legjobban megfelelő gépjármű kiválasztása és értékesítése (új autó értékesítése) Ügyféltárgyalások lebonyolítása Ügyfél-elégedettség mérése Használt gépjárművek beszámítása Gépjármű - átadási dokumentációk kezelése...nov. 29.
-
Az ügyfelektől érkező telefonhívások és e-mailek kezelése Az ügyfeleknek szóló szolgáltatásokra vonatkozó teljes körű ismeretek megszerzése és frissítése Panaszos ügyek kezelése A hívások pontos és szabályos kezelése, regisztrálása Adminisztráció ellátása...nov. 29.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Process customer’s needs via different applications Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicenov. 29.
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.nov. 29.
-
általános adminisztratív feladatok, ügyfélszolgálati feladatok meglévő ügyfelekkel, meglévő ügyfelekkel kapcsolattartás, honlap és blogkezelés, számlázás, céges ügyek szervezése (pl. karácsonyi vacsora).nov. 29.
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.nov. 29.
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.nov. 29.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingnov. 29.
-
Általános bérszámfejtési adatok előkészítése Munkába járás alapadatok előkészítése Bérfizetési jegyzékek magyarázata munkavállalók részére, Munkavállalói nyilatkozatok bekérése dolgozótól eljuttatása központi bérelszámolásra. Kereseti igazolások elkészítése A munkaválllaók be és...nov. 29.
-
Nem riadsz meg a napi 50 telefonos és a napi 10 e-mailen érkező ügyfélmegkereséstől Türelmesen és kedvesen kezeled a Hivatalhoz forduló széles ügyfélkört, segíted őket a Hivatal működési körébe tartozó 350 féle ügytípussal kapcsolatos ügyintézés tekintetében Részletes, pontos fel...nov. 29.
-
Ensure and increase customer satisfaction levels as the first level of contact. Support associates who do not have system access managing their requests related to HR administration topics while respecting service level agreements, statutory laws and operational policy. Support t...nov. 29.