Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások Üllőn 1-3 év tapasztalattal
7 db találat
Szűrés
-
Kétműszakos munkarendbe keressük munkatársainkat az alábbi változatos feladatokra: PVD bevonatoló gép kezelése, beállítása Szerszámok és alkatrészek bevonatolásra való előkészítése, mosása Különböző felületelőkészítési eljárások elvégzése (kézi, gépi) Szerszámok beérkeztetése, ad...máj. 19.
-
MUNKAKÖR LEÍRÁSA Feladataid közé fog tartozni az alapanyagok kimérése, a jégkrém mix elkészítése és a csomagolás. Élelmiszermérnökeink mindenre megtanítanak, ezért a munka képzettséget nem igényel, viszont elengedhetetlen a precizitás és a rendszeretet. MUNKAREND Hétfő – Péntek...máj. 15.
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 19. -
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...máj. 19.
-
Folyamatosan tartod a kapcsolatot a német és osztrák ügyfelekkel, illetve kollégákkal A beérkező kérdéseket te fogadod és válaszolod meg az általad felkutatott információk alapján Nyomonköveted a csomagokat, ellenőrzöd, hogy minden rendben menjen Kezeled az esetleges panaszokat K...máj. 17.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingmáj. 17.
-
Főképp a hangodra van szükségünk, hiszen nagyrészt telefonon fogsz az ügyfelekkel beszélni, ezért fontos, hogy szeress a telefonon lógni! ;) 70%-ban hagyományos ügyfélszolgálati munka, ahol az ügyfeleknek fogod a kezét, hogy elérhessék céljaikat, 30%-ban pedig együtt gondolkozás...máj. 16.