Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Kedves álláskereső!
A keresett településen jelenleg nincs aktív álláshirdetésünk, de kérjük, tekintse meg az alábbi rugalmas és országosan bárhonnan végezhető állásokat.
Pályakezdő Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások Pusztaszabolcson
13 db találat
Szűrés
-
Modern üvegházunkba beérkező dísznövény szaporítóanyagok (vetőmag, palánta, hagyma) termelésbe irányítása, valamint készáru előállítása Munkavállalók beosztása, irányítása, ellenőrzése Növényápolási munkafolyamatok szervezése, határidők betartása Termelés és a kereskedelem közöt...máj. 13.
-
Alkalmi telefonos kérdezőbiztos diákmunka- 06.05.-06.08. (otthonról végezhető)
Országosan bárhonnan pályázhatóKimenő hívások indítása, megadott lista alapján - nem hideghívás, a hívottak várják a hívást (politikai témában) Elsősorban érdeklődés, hogy tervez-e részt venni a választáson vagy sem, részvételre való felhívás Megadott válaszok rögzítése számítógépes rendszerben Munkaidő: 06.05...ma 13:03 -
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingma 11:40
-
A meglévő ügyfelekkel való kapcsolatfelvétel magyar nyelven. - Saját gyártású, kiváló minőségű táplálékkiegészítők értékesítése. - Termékeink jó és naprakész ismerete és ajánlások az ügyfelek számára - Adatok bevitele az adatbázisba, megrendelések feltöltése...tegnap 11:15
-
Kimenő hívások indítása, megadott lista alapján - nem hideghívás, a hívottak várják a hívást (politikai témában) Elsősorban érdeklődés, hogy tervez-e részt venni a választáson vagy sem, részvételre való felhívás Megadott válaszok rögzítése számítógépes rendszerben Munkaidő: 06.05...tegnap 09:55
-
Telefonos kintlévőség kezelő (rövidített munkaidő)
Rugalmas - Budapest, Bács-Kiskun megye, Fejér megyeügyfelek telefonon történő megkeresése részletfizetési megállapodások megbeszélése, nyomon követésemáj. 15. -
Kimenő hívások indítása, megadott lista alapján - nem hideghívás, a hívottak várják a hívást (politikai témában) Elsősorban érdeklődés, hogy tervez-e részt venni a választáson vagy sem, részvételre való felhívás Megadott válaszok rögzítése számítógépes rendszerben Munkaidő: 06.05...máj. 15.
-
Telefonos kérdezőbiztos diákmunka- 06.05.-06.08. (otthonról végezhető)
Országosan bárhonnan pályázhatóKimenő hívások indítása, megadott lista alapján - nem hideghívás, a hívottak várják a hívást (politikai témában) Elsősorban érdeklődés, hogy tervez-e részt venni a választáson vagy sem, részvételre való felhívás Megadott válaszok rögzítése számítógépes rendszerben Munkaidő: 06.05...máj. 14. -
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 13.
-
Portuguese Speaking Customer Service Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóCustomer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...máj. 13. -
Transcosmos is an international leader in Business Process Outsourcing (BPO) services, including Customer Support services in German, French, Italian, Spanish, Portuguese, Polish and English. We employ over 50,000 staff worldwide and support amazing brands! If like us, you are p...máj. 12.
-
Tájékoztatás, információnyújtás. Megbízások, tranzakciók befogadása, rögzítése. Termékek és szolgáltatások értékesítése bejövő hívások folyamán. Panaszkezelés telefonon és e-mailen. Hívásokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása. Ha gyakorlottan kezeled a magyar ügyfel...máj. 11.
-
Fogadod a bejövő hívásokat, díjcsomagot váltasz, megoldod a problémákat Az igényeknek megfelelően szolgáltatást és/vagy készüléket rendelsz A felmerülő kérdésekre válaszolsz, tájékoztatod az ügyfeleketmáj. 01.