Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások Pest megyében 1-3 év tapasztalattal

18 db találat
Szűrés
  • Irodai működés biztosítása (készletek ellenőrzése, rendelés-összekészítés, közösségi területek rendben tartása) Telefonok kezelése, postai ügyintézés Adminisztrációs feladatok ellátása Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Adatrögzítés, iktatás Munkatársak munkájának t...
    máj. 23.
  • Hozzájárulni a cég éves tervéhez azzal, hogy új, elégedett ügyfeleket hozol a céghez, akik megrendelnek valamilyen termékünket, szolgáltatásunkat, hogy növekedjen a bevételünk. Nem az az eredmény ha napi 150-et telefonálsz, vagy napi 6 személyes találkozód van, hanem az, ha rende...
    máj. 24.
  • Vevőktől érkező megrendelések, előrejelzések kezelése, visszaigazolása, azok SAP rendszerben történő rögzítése és nyomon követése Vevőkkel való teljes körű kapcsolattartás, kommunikáció Késztermékek készletének, készletszintjének felügyelete Vevők és késztermékek adatainak frissí...
    tegnap 21:14
  • Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    máj. 25.
  • a megrendelések megfelelő, határidőre történő kiszállításának biztosítása járatok megrakodásának, indításának koordinálása a kiszállítók szakmai felügyelete, irányítása a szállítmányozás minőségi kontrollja, mérőszámok vizsgálata a szállítmányozást & disztribúciót érintő döntések...
    máj. 25.
  • Rendelések kezelése, rögzítése rendszerekbe. Kapcsolattartás a belföldi és külföldi partnercégekkel szóban és írásban. Raktárral, szerződött fuvarozó partnerekkel napi szintű kommunikáció. Reklamációk kezelése, továbbítása a szakterületek felé, visszajelzés az ügyfél részére. Fol...
    máj. 25.
  • Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...
    máj. 25.
  • Hatékony és hatékony válaszadás a német nyelvű ügyfélkérdésekre minden rendelkezésre álló csatornán (telefon, chat, jegyek stb.) keresztül. Az ügyfelek igényeinek azonosítása és azok figyelembevételének biztosítása az ügyfélközpontú szolgáltatás nyújtása során A szolgáltatási szi...
    máj. 24.
  • Kapcsolattartás a belföldi és külföldi szállítóinkkal, ügyfeleinkkkel, Minőségi ügyfélszolgálat biztosítása, Raktározási szállítási feladatokkal kapcsolatos adminisztráció  elkészítése, Szállítások nyomon követése, számlázással kapcsolatos feladatok elvégzése, Problémák, reklamác...
    máj. 24.
  • Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing
    máj. 23.
  • Meglévő ügyfeleinkkel napi szintű kapcsolattartás telefonon és e-mailen Ajánlatok és rendelések feldolgozása Vevőink megtartásában való aktív részvétel Adminisztrációs feladatok
    máj. 22.
  • Termeléshez szükséges anyagok megrendelése MRP eredménye alapján Megrendelések kezelése, nyomon követése, visszaigazolások begyűjtése, a vállalatirányítási rendszerben történő adminisztrációja Folyamatos kapcsolattartás a beszállítókkal és a belső részlegekkel Felmerülő hiány - i...
    máj. 21.
  • szállítmányozási megbízások teljes körű lebonyolítása a szállítmányok útjának nyomon követése, az esetlegesen felmerülő problémák hatékony és szakszerű kezelése minőségellenőrzés, reklamációkezelés kapcsolattartás ügyfelekkel kapcsolattartás a belföldi és nemzetközi kirendeltsége...
    máj. 21.
  • Az ügyfelek proaktív, telefonon történő megkeresése és a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak személyre szabott ajánlása Az ügyfelek igényeinek felmérése és felkeltése a Telekom szolgáltatásai iránt Konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsadás
    máj. 21.
  • Gyártáselőkészítő (bútorlapszabászat)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    2330 Dunaharaszti, Jedlik Ányos út 28.
    részletes tájékoztatás és aktív kapcsolattartás kereskedelmi partnereinkkel telefonon és e-mailben személyesen betérő kis- és nagykereskedelmi érdeklődők/vásárlók magas színvonalú kiszolgálása szakmai segítségnyújtás a képviselt megmunkálás szolgáltatás termékcsoportban árajánlat...
    máj. 17.
  • Mi lesz a feladatod? Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket és a vállalati célokat szem előtt tartva a legjobb megoldást ajánlod Komplex értékesítési megoldásokra (cross-sell, up-sell) törekszel Konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsad...
    máj. 14.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim