Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások Jászladányban 3-5 év tapasztalattal

6 db találat
Szűrés
  • Mitarbeiter Prüfungsmanagement

    Országosan bárhonnan pályázható, Egyéb külföld
    Als Mitarbeiter Prüfungsmanagement bist du im Bereich des Prüfungsmanagements angesiedelt. Du bekommst Tickets von unserem 1st level Teilnehmersupport und musst diese entsprechend den definierten SLAs lösen. Du kommunizierst per Mail und per Telefon. Du bist erster Anprechpartner...
    ma 09:08
  • Ügyfélszolgálati munkatárs

    Rugalmas - Budapest, Bács-Kiskun megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Pest megye, Tolna megye
      Az ügyfelektől (a gyár munkatársai, dolgozói) beérkező hiba bejelentések kezelése a jegyrendszeren keresztül.   Ügyfélszolgálati hívások fogadása és esetenként kimenő hívások indítása.  A kapcsolódó adminisztratív tevékenységek elvégzése SAP rendszerben.  A projekthez szükséges...
    tegnap 14:12
  • Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    máj. 25.
  • Magyar - román ügyfélszolgálati munkatárs

    Országosan bárhonnan pályázható, Egyéb külföld
    - Telefonos rendelések rögzítése. - Megrendelésekhez kapcsolódó ügyviteli feladatok elvégzése. - Panaszok kezelése. - Kérdések megválaszolása telefonon, e-mailben, chaten, messengeren. - Közösségi oldalakon érkező kommentek moderálása, beérkező vélemények megválaszolása. - Termék...
    máj. 25.
  • Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...
    máj. 25.
  • Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing
    máj. 23.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim