Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások Halászteleken 3-5 év tapasztalattal
6 db találat
Szűrés
-
Irodai működés biztosítása (készletek ellenőrzése, rendelés-összekészítés, közösségi területek rendben tartása) Telefonok kezelése, postai ügyintézés Adminisztrációs feladatok ellátása Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Adatrögzítés, iktatás Munkatársak munkájának t...máj. 29.
-
Ügyfélszolgálati munkatárs
Rugalmas - Budapest, Bács-Kiskun megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Pest megye, Tolna megyeAz ügyfelektől (a gyár munkatársai, dolgozói) beérkező hiba bejelentések kezelése a jegyrendszeren keresztül. Ügyfélszolgálati hívások fogadása és esetenként kimenő hívások indítása. A kapcsolódó adminisztratív tevékenységek elvégzése SAP rendszerben. A projekthez szükséges...máj. 28. -
Vevőktől érkező megrendelések, előrejelzések kezelése, visszaigazolása, azok SAP rendszerben történő rögzítése és nyomon követése Vevőkkel való teljes körű kapcsolattartás, kommunikáció Késztermékek készletének, készletszintjének felügyelete Vevők és késztermékek adatainak frissí...máj. 26.
-
- Ajánlatok kiadása és kezelése - Szerződések előkészítése, megkötése, karbantartása - A projektek összefogása, egyeztetés a társosztályokkal, adminisztrációja - Közép és nagyvállalati Partnerek rendszeres és folyamatos látogatása - Teljes ügyfélkezelési folyamatok koordinálása,...máj. 26.
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 25. -
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...máj. 25.