Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák Hajdú-Bihar megyében
7 db találat
Szűrés
-
meglévő ügyfelekkel való együttműködés: telefonon, e-mailen, személyesen történő ügyintézés, problémakezelés, kapcsolattartás adminisztrációs feladatok ellátása a cég saját vállalatirányítási rendszerében: rendelések feldolgozása, számlázás, egyéb támogató feladatok...ápr. 28.
-
biztosításokkal kapcsolatos ügyféligények ügyviteli és kommunikációs feladatainak ellátása, biztosítási igények felmérése és ez alapján társaságunk termékeinek ajánlása, az érkező ügyfelek részére a kért információk megadása, igazolások kiállítása, biztosítási díjak rendezése, ká...ápr. 28.
-
Telefonon és írásban érkezett ügyféligények kezelése Ezekben a témákban fordulnak majd hozzád: számlázási ügyek, szerződéssel, számlafizetéssel kapcsolatos tájékoztatások Fontos, hogy a felmerülő ügyfélkérdésekben a legjobb megoldást találd meg Ehhez sok esetben egyeztetned szüks...ápr. 28.
-
Vezető gépgyártókkal való garanciális/jótállásos/méltányossági igények kezelése: Felmerült ügyek lektorálása, ellenőrzése, elszámolása Gyártói kérések nyomon követése, kezelése; Gyártói termékfejlesztő programok kezelése: Cégen belül nyomon követése, menedzselése Gyártóval elszám...ápr. 28.
-
Responsible for handling customer support and technical-support related questions of customers and partners Provide prompt, reliable, and accurate information to customerrs while maintaining effective communications by adjusting to the pace and technical level of the customer Hel...ápr. 27.
-
Telefonbank - Bankkártya Ügyfélszolgálati Munkatárs
Rugalmas - Budapest, Csongrád-Csanád megye, Hajdú-Bihar megyeBejövő hívások kezelése, telefonon érdeklődő ügyfelek igényeinek teljes körű kiszolgálása Információ szolgáltatása telefonon keresztül a bank termékeiről és szolgáltatásairól Számlához és Bankkártyához kapcsolódó ügyfélmegbízások, tranzakciók lebonyolítása telefonon keresztül Ügy...ápr. 17. -
Fogadod a bejövő hívásokat, díjcsomagot váltasz, megoldod a problémákat Az igényeknek megfelelően szolgáltatást és/vagy készüléket rendelsz A felmerülő kérdésekre válaszolsz, tájékoztatod az ügyfeleketápr. 16.