Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák Gödön

42 db találat
Szűrés
  • Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing
    tegnap 11:37
  • Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    Friss
  • Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...
    tegnap 15:30
  • Responsibilities - What will be your tasks? Processing orders correctly and on time and communicating with customers - phone, email Receiving various requests and providing information about products, receiving orders or complaints Entering orders into the system, issuing invoice...
    tegnap 13:05
  • Call center munkatárs

    Országosan bárhonnan pályázható
    Találkozók egyeztetése területi képviselők részére (minimum 5 találkozó/nap) Új ügyfelek felkeresése Kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkel
    tegnap 08:25
  • Operations Service Coordinator (Hebrew speaking)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Join us as an Operations Service Coordinator in a diverse, successful, international tech unicorn and work with the world’s most loved consumer brands like Coca-Cola, Nestle, Unilever, P&G and Heineken! Responsibilities Own overall relationship with clients in scope, which includ...
    ápr. 28.
  • Külföldi ügyefelekkel való napi szintű kapcsolattartás telefonon / emailen keresztül német nyelven Kintlévőség kezelés Operatív illetve adminisztratív jellegű feladatok ellátása Problémamegoldás
    ápr. 28.
  • bejövő hívások fogadása, adminisztrálása beérkező e-mailek kezelése, adminisztrálása továbbképzéseken való részvétel (online)
    ápr. 28.
  • Írásban és szóban kommunikálás az ügyfelekkel Ticketek monitorozása Információk eljuttatása a megfelelő departmenthez
    ápr. 28.
  • Értékesítő

    Budapest, Solymár, Szentendre
    A Magyar Telekom szolgáltatásainak értékesítése. Az ügyfelek napi szintű kiszolgálása. Adminisztrációs feladatok elvégzése.
    ápr. 28.
  • Folyamatos kapcsolattartás a cég partnereivel és testvérvállalataival Vevői rendelések teljes körű koordinálása és nyomon követése Adminisztrációs feladatok ellátása
    ápr. 28.
  • Ügyfélszolgálati feladatok: Ügyfélkezelés, a beérkező igények kezelése (személyes és telefonos) A pénztárhoz beérkező elektronikus üzenetek szakszerű megválaszolása Tagi dokumentumok teljes körű ügyintézése, nyomtatványok, levelek kezelése
    ápr. 28.
  • Danish speaking Contact Center Representative (2PM-10PM)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...
    ápr. 27.
  • Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...
    ápr. 27.
  • Lakossági hívások indítása, kezelése Előre megadott kérdések alapján a beszélgetés lebonyolítása Otthoni munkavégzés Hétfőtől szombatig heti szinten 3-4 nap vállalása kötelező, heti min 20 munkaóra. Havi 12-15 nap vállalása kötelező
    ápr. 27.
  • Ügyfelekkel történő bejövő és kimenő telefon, e-mail és chat kommunikáció Aktív kommunikáció az ügyfelekkel, problémamegoldás és tájékoztatás Rendszeres egyeztetések a csoportvezetővel Panaszkezelés Hívások eredményeinek precíz adminisztrálása
    ápr. 27.
  • Irodai ügyintéző Karriertipp!

    1152 Budapest, Szentmihályi út 137.
    Kapcsolattartás a partnerekkel és vevőkkel Adatrögzítés Szervízügyintézés Számlázás
    ápr. 27.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim