Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások Budapesten nyelvtudás nélkül
43 db találat
Szűrés
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
az ügyfélszolgálatra beérkező hibák, észrevételek fogadása és kezelése, probléma felismerés, L1-L2 közti szinten műszaki és informatikai jellegű támogatás nyújtása, helpdesk funkciók ellátása, bejelentések rögzítése informatikai rendszerek használatával, szükség esetén az illeték...ápr. 25.
-
bérlőkkel való kapcsolattartás (telefonon, e-mailen, személyesen) és teljes körű kiszolgálásuk szerződéskötések, szerződések nyomon követése és a lejáró szerződések feltételeinek újratárgyalása raktárhelyiségek bérbeadásra történő értékesítése házi pénztár kezelése számlák kiállí...ápr. 24.
-
bejövő megrendelések kezelése telefonon és e-mailen keresztül ügyfelek segítése, támogatása szakmai tanácsadással megrendelések összekészítése, nyomon követése számlák, bizonylatok kiállítása (Navision) garanciális termékek, illetve visszáruk kezelése, dokumentálása beérkező ár...ápr. 23.
-
Adott ügyfél (ügyfelek) számláinak, és a számlázáshoz szükséges dokumentáció rendbetétele annak érdekében, hogy a kintlévőségek behajthatóak legyenek (munkalap, teljesítési igazolás, vevői megrendelés, stb.) Céges belső és ügyfél által kért dokumentáció rendszerezése Ügyfél illet...ápr. 23.
-
Ennek a munkakörnek az a célja, hogy: az előkészítő ügyfélkapcsolati és adminisztratív feladatokkal lehetővé tegye, hogy az értékesítő kolléga az értékesítési tárgyalásokkal tudjon főként foglalkozni "Hideg" hívások: adategyeztetés, ügyféligény felmérés, szolgáltatás aj...ápr. 23.
-
Call centerünket jelenleg hárman alkotják, akik egy nagyon vidám, összetartó csapat. Nemcsak egymás munkájában, hanem a különböző üzletágainknak, telephelyeinknek is hatalmas támogatást nyújtanak nap mint nap. A bejövő telefonhívások kezelése, előjegyzési időpontok rögzítése, hív...ápr. 22.
-
Segítségnyújtás, tanácsadás meglévő ügyfeleinknek, telefonon és/vagy e-mailben (panaszok, adatváltozás, hibaelhárítási feladatok), esetenként a személyes ügyfélszolgálati feladatok A megkeresések számítógépes rendszerben történő rögzítése és nyilvántartása...ápr. 22.
-
B2C Közszolgálati Ügyfélszolgálati csapat irányítása a közszolgáltatási ügyfélszolgálati tevékenység teljeskörű ellátása érdekében Területi Szolgálatói Ügyfélszolgálatok működésének irányítása az általa menedzselt régió koordinátor, régió koordinátor közreműködői és további kisze...ápr. 22.
-
A contact center kialakításában, működésének optimalizálásában ügyintézői szinten Az ügyfélszolgálat által használt rendszerek tesztelésében, felhasználói szintű fejlesztési javaslatok megfogalmazásában a hatékonyság növelése érdekében A panaszkezelési folyamat támogatásában, o...ápr. 22.
-
Ügyfélpanaszok kezelése, garanciális termékek ügyintézése Ügyfélszolgálati levelezés, telefonvonal kezelése, panaszok felvétele Hibás termékek bevizsgálása Kapcsolattartás partnerekkel, szervizekkel Notebookok, számítógépek bővítése, telepítése Kapcsolódó tárhelyek leltározása Eg...ápr. 22.
-
Műszaki értékesítő és ügyfélszolgálati csoportvezető-helyettes
1131 Budapest, Reitter Ferenc utca 177.Megrendelések átadása, pénztár kezelése Ügyfélszolgálati hívások fogadása Garanciális termékek átvétele, átadása Ügyfélszolgálati levelezés kezelése Rendelésekkel kapcsolatos problémamegoldás Panaszkezelés személyesen, telefonon, és e-mailben 2-4 fős ügyfélszolgálati csoport tevé...ápr. 22. -
Kárdokumentumok feldolgozása, adminisztrációja a kárrendszerben; Kárdöntések meghozatala, ismertetése az ügyfelekkel, kárkifizetések rögzítése a kárrendszerben; Kapcsolattartás ügyfeleinkkel írásban és szóban; Kapcsolattartás partnereinkkel.ápr. 22.
-
Munkaidő: 80 % ügyfélkapcsolati feladatok + 20% értékesítés szerződésmódosítások, adatmódosítások kezelése szerződéssel kapcsolatos adminisztráció ügyfélszolgálati teendők elvégzése információnyújtás és adminisztratív problémák megoldása igényfelmérés, igényfelkeltés a termékeink...ápr. 20.
-
vagyonvédelmi rendszerekből jövő jelzésekre történő intézkedés telefonos kapcsolattartás az ügyfelekkel és szerelőkkel (bejövő és kimenő hívások) adminisztrációs feladatok, ügyfél adatok naprakészségének biztosításaápr. 20.
-
Kimenő hívások indítása meglévő ügyfélkörben Banki termékek értékesítése Információnyújtás a banki szolgáltatásokkal kapcsolatban Adminisztráció a belső rendszerbenápr. 19.
-
követeléskezelési szoftverben a feladatok önálló ellátása bejövő dokumentumok feldolgozása, a megszerzett információk rögzítése a követeléskezelő szoftverben fizetési meghagyásos eljárások és végrehajtási eljárások előkészítése, fizetési meghagyásos eljárás során a szükséges fela...ápr. 19.
-
Aktuálisan betölthető pozícióink munkarendje heti 4 munkanap, A | B | C heti beosztásban. Ügyfelek fogadása, udvarias kiszolgálása, szükség esetén segítségnyújtás a szolgáltatásokkal kapcsolatban Szolgáltatások elsajátítása Megrendelések felvétele, elkészítése Kasszakezelés, szá...ápr. 18.
-
ügyfelek részére segítségnyújtás, tájékoztatás személyesen és telefonon, ügyfélpanaszok rögzítése, ügyfélpanaszok kezelése, elbírálásra előkészítése, válaszlevelek kiküldése, adminisztráció, iktatás, pénztárkezelésápr. 18.
-
Fogadod a bejövő hívásokat, díjcsomagot váltasz, megoldod a problémákat Az igényeknek megfelelően szolgáltatást és/vagy készüléket rendelsz A felmerülő kérdésekre válaszolsz, tájékoztatod az ügyfeleketápr. 16.