Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások XXII. kerületben 5-10 év tapasztalattal

15 db találat
Szűrés
  • Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...
    máj. 29.
  • Szakács

    1051 Budapest, Zrínyi utca 16.
    Szakácsot keresünk akár azonnali kezdéssel, belvárosi Tapas Bárba.
    máj. 26.
  • Ügyfélszolgálatra beérkező hívások kezelése
    tegnap 09:49
  • teljeskörű hitelbírálat áru-, személyi-, terméken az ügyfél dokumentumok vizsgálata szerződések finanszírozása ügyfél-kapcsolattartás telefonon, levélben és e-mailben
    máj. 29.
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Mitarbeiter Prüfungsmanagement

    Országosan bárhonnan pályázható, Egyéb külföld
    Als Mitarbeiter Prüfungsmanagement bist du im Bereich des Prüfungsmanagements angesiedelt. Du bekommst Tickets von unserem 1st level Teilnehmersupport und musst diese entsprechend den definierten SLAs lösen. Du kommunizierst per Mail und per Telefon. Du bist erster Anprechpartner...
    máj. 29.
  • Várjuk jelentkezésed, ha Kiemelkedő kommunikációval bírsz, szeretsz másoknak segíteni és nem félsz attól, hogy ha megcsörren a telefon Önállóan tudsz dolgozni, jó a problémamegoldó képességed Rugalmas és könnyen alkalmazkodó vagy Türelemmel és magabiztossággal kezeled a kihívások...
    máj. 28.
  • Ügyfélszolgálati munkatárs

    Rugalmas - Budapest, Bács-Kiskun megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Pest megye, Tolna megye
      Az ügyfelektől (a gyár munkatársai, dolgozói) beérkező hiba bejelentések kezelése a jegyrendszeren keresztül.   Ügyfélszolgálati hívások fogadása és esetenként kimenő hívások indítása.  A kapcsolódó adminisztratív tevékenységek elvégzése SAP rendszerben.  A projekthez szükséges...
    máj. 28.
  • Bank könyvelés Kinnlevőség kezelés Hitelbiztosítóval, ügyvédekkel való kapcsolattartás Táblázatok készítése, adatbázisok kezelése Telefonhívások kezelése, vevőkkel való kapcsolattartás
    máj. 28.
  • Meglévő ügyfeleinkkel napi szintű kapcsolattartás telefonon és e-mailen Ajánlatok és rendelések feldolgozása Vevőink megtartásában való aktív részvétel Adminisztrációs feladatok
    máj. 28.
  • felmondott szerződések behajtása, problémás ügyfelek kezelése meg nem fizetett tartozások jogi úton történő behajtása peres és nem peres eljárás alatt álló ügyekben jogi támogatással való együttműködés hatósági levelek megválaszolása telefonos kapcsolattartás ügyfelekkel, hatóság...
    máj. 27.
  • Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    máj. 25.
  • Magyar - román ügyfélszolgálati munkatárs

    Országosan bárhonnan pályázható, Egyéb külföld
    - Telefonos rendelések rögzítése. - Megrendelésekhez kapcsolódó ügyviteli feladatok elvégzése. - Panaszok kezelése. - Kérdések megválaszolása telefonon, e-mailben, chaten, messengeren. - Közösségi oldalakon érkező kommentek moderálása, beérkező vélemények megválaszolása. - Termék...
    máj. 25.
  • Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...
    máj. 25.
  • Külföldi ügyefelekkel való napi szintű kapcsolattartás on / en keresztül német nyelven Kintlévőség kezelés Operatív illetve adminisztratív jellegű feladatok ellátása Problémamegoldás
    máj. 25.
  • Hatékony és hatékony válaszadás a német nyelvű ügyfélkérdésekre minden rendelkezésre álló csatornán (telefon, chat, jegyek stb.) keresztül. Az ügyfelek igényeinek azonosítása és azok figyelembevételének biztosítása az ügyfélközpontú szolgáltatás nyújtása során A szolgáltatási szi...
    máj. 24.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim