Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások XIV. kerületben 1-3 év tapasztalattal
36 db találat
Szűrés
-
Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...máj. 11.
-
Mélyépítésben jártas jelentkezőket keresünk építőipari területre mélyépítési, injektálási feladatokra. Betanított munkás kollégánk feladata minden hétköznap reggel pontosan megjelenni telephelyünkön, ahonnan kivitelező csapataink az adott napra ütemezett kivitelezés helyszínére u...máj. 13.
-
a CIVIL Rendszertechnika Kft. távfelügyeleti stratégiájának kialakítása, a távfelügyeleti szolgáltatások teljesítésének irányítása, a távfelügyeleti szolgáltatások technikai feltételeinek biztosítása, naprakészen tartása, diszpécseri és kivonulási intézkedések megszervezése, csap...Friss
-
A JóSzaki az ország piacvezető szakemberkereső portálja. Szuper csapat vagyunk, sokat tanulhatsz és jó fizetést adunk, amivel elégedett leszel. Az egyik kiemelt projektre keresünk olyan customer / sales csapattagot, aki könnyen fel tud hívni egy idegen szakembert, képes vele átbe...ma 15:45
-
A német lakossági ügyfelek kérdéseit Te válaszolhatod meg telefonon Az ügyfélelégedettséghez járulhatsz hozzá a munkáddal Hatékony kommunikációddal problémákat oldhatsz meg minden nap Mindeközben a jól bejáratott folyamatainkat, szabályzatainkat fogod használni Folyamatfejlesztés...ma 12:25
-
Telefonos kintlévőség kezelő (rövidített munkaidő)
Rugalmas - Budapest, Bács-Kiskun megye, Fejér megyeügyfelek telefonon történő megkeresése részletfizetési megállapodások megbeszélése, nyomon követésema 11:20 -
Elektronikus rendszerek kezelése. Tanév rendjéhez kapcsolódó projektek intézése. Személyes és telefonos ügyintézés, valamint az ehhez kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése. Folyamatos kapcsolattartás a hallgatókkal; kérések, panaszok kezelése. Együttműködés más szervezeti...tegnap 14:45
-
Cégünk termékeinek telefonos értékesítése magyarországi ügyfeleinknek. (értékesítés magyar nyelven) Vevői megrendelések megerősítése és az értékesítés növelése Pozitív ügyfélkapcsolatok fenntartása és az ügyfelek elégedettségének biztosítása Magas szintű személyközi kommunikáció...tegnap 13:27
-
- Ajánlatok kiadása és kezelése - Szerződések előkészítése, megkötése, karbantartása - A projektek összefogása, egyeztetés a társosztályokkal, adminisztrációja - Közép és nagyvállalati Partnerek rendszeres és folyamatos látogatása - Teljes ügyfélkezelési folyamatok koordinálása,...tegnap 12:40
-
Join Forscope, a dynamic leader in the IT brokerage industry, as a Business Development - Cold calling specialist and play a pivotal role in our continued growth. We specialize in offering cost-effective software solutions, helping our clients achieve significant savings by facil...máj. 13.
-
A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése (hétköznapokon délután 17 és reggel 8 óra között, hétvégén pedig 24 órában), kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel, segítségnyújtás megszervezése és admini...máj. 13.
-
Location: Budapest, Hungary This role requires work in 24/7 environment, work on national holidays (as allowed by local regulations). The Customer Service Specialist will be responsible for providing the highest level of customer service and managing all aspects of the order proc...máj. 13.
-
hallgatók teljes körű tanulmányi adminisztrációja és tájékoztatása személyesen, telefonon, valamint elektronikus úton (email és video-s ügyfélkiszolgálás) Felsőoktatási Információs Rendszerhez kapcsolódó hibák javítása, hallgatói életút elektronikus tanulmányi rendszerekben napra...máj. 13.
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 13.
-
Swedish Speaking Customer Experience Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!Otthonról végezhetőBecome an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 13. -
Portuguese Speaking Customer Service Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóCustomer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...máj. 13. -
teljeskörű hitelbírálat - áru- és személyi hitel ügyfél - dokumentumok vizsgálata szerződések finanszírozása ügyfél-kapcsolattartás telefonon, levélben és e-mailbenmáj. 12.
-
Időpont egyeztetés Páciensek fogadása Orvosokkal, asszisztensekkel való kapcsolattartás Napi statisztikák készítésemáj. 12.
-
Hatékony és hatékony válaszadás a német nyelvű ügyfélkérdésekre minden rendelkezésre álló csatornán (telefon, chat, jegyek stb.) keresztül. Az ügyfelek igényeinek azonosítása és azok figyelembevételének biztosítása az ügyfélközpontú szolgáltatás nyújtása során A szolgáltatási szi...máj. 12.
-
Tájékoztatás, információnyújtás. Megbízások, tranzakciók befogadása, rögzítése. Termékek és szolgáltatások értékesítése bejövő hívások folyamán. Panaszkezelés telefonon és e-mailen. Hívásokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása. Ha gyakorlottan kezeled a magyar ügyfel...máj. 11.
-
Segítségnyújtás a jegyértékesítő partnereknek Segítségnyújtás a jegyvásárlóknak Rendezvényeken való részvétel Kollégák munkájának segítése Mindennapi irodai feladatok ellátása (eszközök előkészítése, fuvarozása)máj. 11.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingmáj. 11.