Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások Budapesten anyanyelvi szintű nem kell nyelvtudás nyelvtudással
74 db találat
Szűrés
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
minőségi ügyfélkiszolgálás az elvárások/értékesítési eredmények és hatékony munkavégzés biztosítása napi feladatok hatékony megszervezése és koordinálása a kollégák munkájának folyamatos támogatása, ellenőrzése, teljesítménymutatók javítása munkatársak szakmai tudásának szinten t...Friss
-
KKV ügyfelek szakszerű, gyors, pontos és udvarias kiszolgálása, tájékoztatása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára bankszámlacsomagokkal, pénzforgalmi- és befektetései termékekkel kapcsolatos információk nyújtása; Meglévő és érdeklődő ügyfelek számára, a standard hiteltermékekr...ma 10:25
-
A Te feladatod lesz, hogy a személyesen, írásban, telefonon keresztül érkezett ügyféligényeket kezeld Olyan témákkal kapcsolatban fordulnak majd hozzád, mint szerződések, átírás, számlázás, új hálózati bekötés, teljesítmény módosítási igény vagy hibabejelentés Lehetőséged lesz a...tegnap 17:20
-
bejövő megrendelések kezelése telefonon és e-mailen keresztül ügyfelek segítése, támogatása szakmai tanácsadással megrendelések összekészítése, nyomon követése számlák, bizonylatok kiállítása (Navision) garanciális termékek, illetve visszáruk kezelése, dokumentálása beérkező ár...tegnap 16:35
-
A kárigények fedezeti, jogalapi, és összegszerűségi vizsgálata, döntés, és döntés előkészítése. Önálló kárrendezési tevékenység végzése. A kárigények elbíráláshoz szükséges levelezések lebonyolítása. A kártérítési összegek kifizetésének előkészítése. Vagyon Kárrendezési Iroda kár...tegnap 13:55
-
bejövő hívások fogadása, kimenő hívások indítása segítség nyújtás és bankszakmai tanácsadás az ügyfeleknek a felmerülő kérdéseikben termékeink és szolgáltatásaink értékesítése tanácsadói szemlélettel videó, chat, e-mail és messenger csatornákon való kapcsolattartás és segítség ny...tegnap 13:40
-
Gondoltál már arra, hogy a könyvelés és az ügyfélszolgálat milyen izgalmas kombináció lehet? Itt a lehetőség, hogy felfedezd! Ha ugyanúgy szeretsz emberekkel kommunikálni, mint a számokkal foglalkozni, csatlakozz hozzánk, és legyél a legjobb szakmai támogató a könyvelés világában...tegnap 11:30
-
Telefonon érkező bejövő hívások kezelése, ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása; A Bank lakossági és vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása; Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése; VideóBankon keres...tegnap 10:00
-
Lakossági termékek proaktív értékesítése meglévő és új ügyfeleknek; Lakossági fedezetlen hitelekkel kapcsolatos tájékoztatás és ügyintézés; Az ügyfelek szakszerű, gyors, pontos és udvarias kiszolgálása, tájékoztatása; Pénzforgalmi termékekkel kapcsolatos információk nyújtása; Ban...tegnap 08:45
-
Kapcsolattartás a gépkocsi használókkal, alvállalkozókkal és a kijelölt kapcsolattartóval A kezelt autók üzemeltetése során felmerülő szolgáltatási igények kezelése Ügyfél szerviz és egyéb műszaki problémával járó igényeinek fogadása Szervizzel, egyéb alvállalkozókkal időpontszer...tegnap 00:35
-
A központi ügyfélszolgálatra beérkező hívások fogadása, udvarias, gyors és pontos megválaszolása A cég meglévő ügyfeleinek telefonos megkeresése az autók éves, időszakos szervizeivel kapcsolatosan Ügyfelek tájékoztatása az aktuális akciókról, szolgáltatásokról Beérkező megrendelé...tegnap 00:30
-
Call centerünket jelenleg hárman alkotják, akik egy nagyon vidám, összetartó csapat. Nemcsak egymás munkájában, hanem a különböző üzletágainknak, telephelyeinknek is hatalmas támogatást nyújtanak nap mint nap. A bejövő telefonhívások kezelése, előjegyzési időpontok rögzítése, hív...ápr. 28.
-
Segítségnyújtás, tanácsadás meglévő ügyfeleinknek, telefonon és/vagy e-mailben (panaszok, adatváltozás, hibaelhárítási feladatok), esetenként a személyes ügyfélszolgálati feladatok A megkeresések számítógépes rendszerben történő rögzítése és nyilvántartása...ápr. 28.
-
bejövő hívásokon keresztüli értékesítés és ügyféltámogatás, hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció.ápr. 28.
-
B2C Közszolgálati Ügyfélszolgálati csapat irányítása a közszolgáltatási ügyfélszolgálati tevékenység teljeskörű ellátása érdekében Területi Szolgálatói Ügyfélszolgálatok működésének irányítása az általa menedzselt régió koordinátor, régió koordinátor közreműködői és további kisze...ápr. 28.
-
A contact center kialakításában, működésének optimalizálásában ügyintézői szinten Az ügyfélszolgálat által használt rendszerek tesztelésében, felhasználói szintű fejlesztési javaslatok megfogalmazásában a hatékonyság növelése érdekében A panaszkezelési folyamat támogatásában, o...ápr. 28.
-
A vállalat vevőivel történő kapcsolattartás (fix vevőkör) Megrendelés feldolgozása vállalatirányítási rendszerben, a megrendelések nyomon követése, határidők egyeztetése Árajánlatok készítése Gyors információ és segítségnyújtás e-mailben és telefonon az ügyfél részére...ápr. 28.
-
webshopon beérkezett rendelések feldolgozása, csomagfeladás és az azzal kapcsolatos ügyintézés garanciális ügyintézés beérkező utalások ellenőrzése, számlázás futárszolgálatokkal történő kapcsolattartásápr. 28.
-
Kárdokumentumok feldolgozása, adminisztrációja a kárrendszerben; Kárdöntések meghozatala, ismertetése az ügyfelekkel, kárkifizetések rögzítése a kárrendszerben; Kapcsolattartás ügyfeleinkkel írásban és szóban; Kapcsolattartás partnereinkkel.ápr. 28.