Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások Budapesten egyetemi végzettséggel
78 db találat
Szűrés
-
1.Ügyfél elégedettség A legjobb ügyfélélmény biztosítása az üzletben. Elkötelezettség amellett, hogy az ügyfelek számára szívélyes, hívogató környezetet biztosítson az üzletben azáltal, hogy érti az ügyfél kiszolgálás fontosságát. A Vodafone márka és az okos telefonok, okos készü...máj. 22.
-
Fumatore Bt. ‼️Munkatársat keresünk‼️ Eladó-pénztáros (Nemzeti Dohánybolt) pozícióba. XIII. kerületi éjjel-nappal nyitva tartó Nemzeti Dohányboltba keresünk,dohánybolti, illetve kereskedelmi tapasztalattal bíró,megbízható, nagyon jó fizikumú ,számítógép ismeretekkel, és pénztárg...máj. 22.
-
Ügyfelekkel való kapcsolattartás Ügyfelekkel időpont egyeztetés Írásban beérkező ügyféligények feldolgozása és adminisztrálása A Társaság szolgáltatásainak, alap dokumentumainak mélyreható ismeretetegnap 23:10
-
Partnerektől érkező megkeresések kezelése Panaszkezelés, problémamegoldás Simple applikáció felhasználói bejelentéseinek megválaszolása A partnerek élesítése, és a hozzá tartozó adminisztratív teendők elvégzése Társterületekkel való kapcsolattartás, információ áramlás elősegítése...tegnap 17:40
-
Posta kezelése, banki ügyintézés és fénymásolás, telefonos ügyintézés, e-mailek kezelése, számlák rögzítése banki programokban, tájékoztató körlevelek megírása és kifüggesztése, ügyfélkezelés és ügyintézés, faliújságok rendezése, kulcsok kezelése, közgyűlésen való részvétel, közg...tegnap 16:15
-
vevői reklamációk felvétele, adminisztrációja és kezelése; jóváíró számlák és termékpótlások készítése és ügyfelekhez történő kiküldése; visszáruzott termékek minőségi és mennyiségi vizsgálata, adminisztrálása, raktáron belüli elkülönítése; időszaki jelentések készítése felmerült...tegnap 14:10
-
kárbejelentések nyilvántartásba vétele, rögzítése, kárügyekhez kapcsolódó dokumentumok bekérése, tartalmának ellenőrzése, kárelbírálás, kárszakértés, kárkifizetés, kárügyekkel kapcsolatos egyeztetések az ügyfelekkel levélben, telefonon és személyesen, informatikai fejlesztések ka...tegnap 13:40
-
Verizon Dutch Customer Service Representative
Országosan bárhonnan pályázható, Országosan pályázhatóManage incoming phone calls, email and cases Assisting customers with billing and contract related requests Educating customers and answering general questions about supported software - reach out to customers to schedule installation of orders, while coordinating with subcontrac...tegnap 11:25 -
Verizon Portuguese Customer Service Representative
Országosan bárhonnan pályázható, Országosan pályázhatóManage incoming phone calls, email and cases Assisting customers with billing and contract related requests Educating customers and answering general questions about supported software - reach out to customers to schedule installation of orders, while coordinating with subcontrac...tegnap 11:25 -
Verizon French Customer Service Representative
Országosan bárhonnan pályázható, Országosan pályázhatóManage incoming phone calls, email and cases Assisting customers with billing and contract related requests Educating customers and answering general questions about supported software - reach out to customers to schedule installation of orders, while coordinating with subcontrac...tegnap 11:25 -
Ha szeretnél kilépni a komfortzónádból, és kamatoztatni a szaktudásodat, akkor jelentkezz hozzánk Operátornak! A Gondosóra Program keretein belül keresünk Egészségügyi (Szakápoló, Mentőápoló, Mentésirányító) végzettséggel rendelkező Operátorokat, akik nem csak jó fejek, de fontos...tegnap 11:20
-
Főbb feladatok, munkák: A MUNKAKÖR CÉLJA: A cég legfontosabb ügyfeleivel való kapcsolattartás. Megrendelt projectek elindítása, teljeskörű szervezése, nyomon követése. FELADATOK: Kiemelt, dedikált ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás, Alvállalkozókkal való együttműködés,...tegnap 11:20
-
Ügyfelek fogadása a szervizátvevőben, hibás és visszárus termékek átvétele Javított és csere termékek kiadása, csomagolása, postázása Több rendszert használunk napi szinten, pl. hibajegykezelő és egy részünkre fejlesztett vállalatirányítási rendszert. Mint mindenhol, nálunk is ad...tegnap 10:20
-
Telefonos kapcsolattartás az ügyfelekkel Érdeklődők, jelentkezők tájékoztatása telefonon vagy e-mailben A munkához tartozó adminisztrációs feladatok elvégzésetegnap 10:10
-
elektronikus ügyfélmegkeresések feldolgozása ügyfelek és biztosításközvetítő partnerek teljes körű tájékoztatása problémamegoldás és panaszkezelés telefonhívásokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése társosztályokkal való kapcsolattartástegnap 10:05
-
A JóSzaki az ország piacvezető szakemberkereső portálja. Szuper csapat vagyunk, sokat tanulhatsz és jó fizetést adunk, amivel elégedett leszel. Az egyik kiemelt projektre keresünk olyan customer / sales csapattagot, aki könnyen fel tud hívni egy idegen szakembert, képes vele átbe...máj. 25.
-
Megkeresések fogadása az ügyfelektől telefonon és más kommunikációs csatornákon (e-mail, szöveges üzenet, chat, közösségi média stb.). Panaszok, kérések kezelése, tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, a Kifli szolgáltatásairól vagy eljárásairól. Kimenő hívások lebon...máj. 25.
-
Karosszéria kárfelvételi folyamathoz tartozó adminisztratív feladatok ellátása, karosszéria munkafelvevő kollégák munkájának támogatása, napi szintű kapcsolattartás ügyfeleinkkel, a szerviz és karosszéria részleg működéséhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, ügyfele...máj. 25.
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 25. -
A német lakossági ügyfelek kérdéseit Te válaszolhatod meg telefonon Az ügyfélelégedettséghez járulhatsz hozzá a munkáddal Hatékony kommunikációddal problémákat oldhatsz meg minden nap Mindeközben a jól bejáratott folyamatainkat, szabályzatainkat fogod használni Folyamatfejlesztés...máj. 25.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...máj. 25.
-
▪ Bejövő telefonhívások fogadása, ▪ egészségügyi ellátások megszervezése az egészségbiztosított ügyfelek igényei szerint, ▪ kapcsolattartás az ügyfelekkel és egészségügyi szolgáltatókkal, ▪ megszervezett ellátások dokumentálása, adminisztrálása a számítógépes rendszerben...máj. 25.