Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások Budapesten főiskolai végzettséggel
31 db találat
Szűrés
-
Gazdasági társaságok teljes körű könyvelése és kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok Adóbevallások elkészítése Egyeztetések elvégzése Zárások beszámolók készítése KATA és átalányadózó egyéni vállalkozókkal kapcsolatos teendők Ügyfelekkel történő folyamatos kapcsolattartás...ápr. 24.
-
Folyamatos főkönyvi könyvvezetés kettős könyvvitelben a könyvelőiroda ügyfelei részére Vevő, szállító, bank, pénztár és vegyes bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverben Főkönyvi és analitikus egyeztetések Havi és negyedéves riportok készítése ügyfelek részére Kapcsolattartás a k...ápr. 26.
-
Managing customer requests and queries via phone or e-mail Logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from receipt to completion Interacting with partners in a professional, friendly and efficient manner Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s...tegnap 20:54
-
Be the first point of contact for BP telephone and/or any written form of enquiries from both new and existing customers and stakeholders Log, assign, track progress and take ownership of customer queries and requests from receipt to completion, recording progress of these on a r...tegnap 20:49
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 15:30
-
Kiváló ügyfélélmény A területéhez valamint hozzá tartózkodó ügyfelek minden szituációban történő barátságos, professzionális kiszolgálása a Vodafone erre vonatkozó mindenkori előírásaival és folyamataival összhangban (pl. üdvözlés, bemutatkozás, rendszerek használata stb.). Érték...tegnap 11:40
-
Gondoltál már arra, hogy a könyvelés és az ügyfélszolgálat milyen izgalmas kombináció lehet? Itt a lehetőség, hogy felfedezd! Ha ugyanúgy szeretsz emberekkel kommunikálni, mint a számokkal foglalkozni, csatlakozz hozzánk, és legyél a legjobb szakmai támogató a könyvelés világában...tegnap 11:30
-
Feladataid ellátáshoz szükséges, alapos szakmai képzéseink elvégzése után te segíted majd az ügyfeleinket, ha telefonon vagy emailben kérdéssel vagy problémával hozzánk fordulnak. Támogatod őket a termékeinkkel kapcsolatban és online ügyintézésük során felmerülő kérdéseikkel és e...tegnap 10:10
-
Kapcsolattartás a gépkocsi használókkal, alvállalkozókkal és a kijelölt kapcsolattartóval A kezelt autók üzemeltetése során felmerülő szolgáltatási igények kezelése Ügyfél szerviz és egyéb műszaki problémával járó igényeinek fogadása Szervizzel, egyéb alvállalkozókkal időpontszer...tegnap 00:35
-
bejövő hívások fogadása, adminisztrálása beérkező e-mailek kezelése, adminisztrálása továbbképzéseken való részvétel (online)ápr. 28.
-
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...ápr. 28.
-
Acting as First Point of Contact for our customers, dealing with queries mainly via email (85%) and phone (15%) regarding Business to Business (B2B) Create tickets in ticketing system and assign them to the relevant Team / Technician Connecting with internal teams and occasionall...ápr. 28.
-
Ügyfélszolgálati feladatok: Ügyfélkezelés, a beérkező igények kezelése (személyes és telefonos) A pénztárhoz beérkező elektronikus üzenetek szakszerű megválaszolása Tagi dokumentumok teljes körű ügyintézése, nyomtatványok, levelek kezeléseápr. 28.
-
Provide a high-level 1st line support and first time resolution whenever possible, plus level 2 support and resolution on given systems Solve the majority of the problems, forwards only those cases that require specialized knowledge to the next level of support Gather all the req...ápr. 28.
-
Ügyfelektől érkező, elsősorban műszaki jellegű segítség kérő telefonhívások fogadása, megválaszolása (POS terminálok, elektromos töltő berendezések, telemetriai adatgyűjtők, bankkártya tranzakciók), Ügyfélkezelés, többségében műszaki ügyféltámogatás, Hibajegykezelő rendszer haszn...ápr. 28.
-
Manage a team with sophisticated process management and business interactions Lead and review operational performance for the team regularly against the defined objectives and plan corrective actions accordingly to ensure the organizations timely delivery of Order to Cash service...ápr. 27.
-
Számlák küldése, fogadása Kapcsolattartás ügyfelekkel, a felmerülő problémák e-mailben történő kezelése Rendelések leadása és nyomonkövetéseápr. 26.
-
Iktatás Dokumentációkezelés Számlázás Számlareklamációk intézése Alvállalkozói számlák ellenőrzése Kapcsolattartás ügyfelekkel, alvállalkozókkalápr. 26.
-
Complete day to day customer service related operational tasks to ensure delivery meets customer expectations and is consistent with set process performance indicators, applicable service level agreements and the customer service functions core values Leverage deep understanding...ápr. 26.
-
A 4Life Direct Kft. által közvetített biztosítással rendelkező ügyfelekkel való kapcsolattartás. Mind bejövő, mind kimenő hívások kezelése során Ügyfélkapcsolatok erősítése a hívások soránápr. 26.
-
fogadod az ügyfelek hívását, azonosítod a biztosítottat a rendszer alapján, segítesz a probléma beazonosításában, az ügyfelet a megfelelő egészségügyi ellátásra irányítod, igény esetén menedzseled az orvosi ellátás teljeskörű megszervezését, naprakészen tartod az ügyfelek adatait...ápr. 26.
-
ügyfélszolgálati osztály vezetése pozitív és motiváló munkahelyi légkör kialakítása, valamint hatékony együttműködés biztosítása a vásárlói igények és preferenciák megismerése, valamint kiértékelése a különböző csatornákon, köztük a Social Media felületeken is beérkezett vásárlói...ápr. 26.