Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Kedves álláskereső!
A keresett településen jelenleg nincs aktív álláshirdetésünk, de kérjük, tekintse meg az alábbi rugalmas és országosan bárhonnan végezhető állásokat.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások Budakalászon főiskolai végzettséggel
7 db találat
Szűrés
-
Hozzájárulni a cég éves tervéhez azzal, hogy új, elégedett ügyfeleket hozol a céghez, akik megrendelnek valamilyen termékünket, szolgáltatásunkat, hogy növekedjen a bevételünk. Nem az az eredmény ha napi 150-et telefonálsz, vagy napi 6 személyes találkozód van, hanem az, ha rende...máj. 24.
-
Facebook oldal kezelés Facebook kampányok kitalálása, feltöltése, lebonyolítása AdWords kampányok teljeskörű lebonyolítása Google hirdetések elkészítése, felügyelete Akciók kitalálása Weboldal szerkesztés, adatfeltöltés ügyfélkérdőívek lebonyolítása vásárlói elégedettség mé...tegnap 12:36
-
Meglévő ügyfeleinkkel napi szintű kapcsolattartás telefonon és e-mailen Ajánlatok és rendelések feldolgozása Vevőink megtartásában való aktív részvétel Adminisztrációs feladatokma 12:00
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 25. -
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...máj. 25.
-
Hatékony és hatékony válaszadás a német nyelvű ügyfélkérdésekre minden rendelkezésre álló csatornán (telefon, chat, jegyek stb.) keresztül. Az ügyfelek igényeinek azonosítása és azok figyelembevételének biztosítása az ügyfélközpontú szolgáltatás nyújtása során A szolgáltatási szi...máj. 24.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingmáj. 23.