Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások Borsod-Abaúj-Zemplén megyében 5-10 év tapasztalattal
24 db találat
Szűrés
-
Kivitelezési fázisban a helyszíni áruátvétel, az anyagmozgásokhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése, import anyagok/ napelemek, inverterek, stb. helyszíni átvétele, adminisztrálása, alvállalkozók koordinálása, ellenőrzése. Üzemeltetési fázisban általános karbantart...máj. 04.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...tegnap 11:17
-
Swedish Speaking Customer Experience Representative
Legyen az első 5 jelentkező között!Otthonról végezhetőBecome an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicetegnap 12:40 -
Személyes ügyfél megkeresések kezelése az ügyfélszolgálati irodában, a beérkező igények fogadása és feldolgozása az SAP-ISU rendszerben Az ügyfelek szerződéses igényeinek kezelése (költözés, adatváltozás, szerződés felmondás) A számlázással kapcsolatos ügyek, reklamációk, igények...máj. 06.
-
A meglévő ügyfelekkel való kapcsolatfelvétel magyar nyelven. - Saját gyártású, kiváló minőségű táplálékkiegészítők értékesítése. - Termékeink jó és naprakész ismerete és ajánlások az ügyfelek számára - Adatok bevitele az adatbázisba, megrendelések feltöltése...máj. 06.
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 06. -
Tájékoztatás, információnyújtás. Megbízások, tranzakciók befogadása, rögzítése. Termékek és szolgáltatások értékesítése bejövő hívások folyamán. Panaszkezelés telefonon és e-mailen. Hívásokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása. Ha gyakorlottan kezeled a magyar ügyfel...máj. 05.
-
OPUS TITÁSZ Zrt. és OPUS TIGÁZ Zrt. kapcsán érkező ügyfélmegkeresések fogadása és feldolgozása telefonon és írásban. Munkájához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása SAP rendszerben. Mennyiségi és minőségi elvárásoknak való megfelelés. Szakmai tudás naprakészen tartása, új...máj. 05.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingmáj. 05.
-
Találkozók egyeztetése területi képviselők részére (minimum 5 találkozó/nap) Új ügyfelek felkeresése Kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkelmáj. 05.
-
Operations Service Coordinator (Hebrew speaking)
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóJoin us as an Operations Service Coordinator in a diverse, successful, international tech unicorn and work with the world’s most loved consumer brands like Coca-Cola, Nestle, Unilever, P&G and Heineken! Responsibilities Own overall relationship with clients in scope, which includ...máj. 04. -
Az ügyfelek professzionális kiszolgálása, az ügyfélkapcsolatok erősítése Munkafolyamatok menedzselése, a fordítási projektet előkészítő folyamat adminisztrációja és precíz nyomon követése az előírt ütemezések és határidők betartásának biztosítása érdekében Információk megosztása,...máj. 04.
-
Értékesítési vezető munkájának elősegítése Értékesítés adminisztratív támogatása Értékesítői csapat és gyártás közötti kommunikáció biztosítása Rendelések / kiszállítások / akciók nyilvántartása Vevői reklamációk kezelésemáj. 04.
-
B2B és B2G ügyfélkörben történő projektfejlesztésben aktív részvétel A társaságcsoport kiemelt jelentőségű és komplex projektjeihez illeszkedően potenciális stratégiai és együttműködési partnerségek felkutatása, további szükséges kompetenciák – belső és külső oldali – felderítése...máj. 04.
-
Lakossági hívások indítása, kezelése Előre megadott kérdések alapján a beszélgetés lebonyolítása Otthoni munkavégzés Hétfőtől szombatig heti szinten 3-4 nap vállalása kötelező, heti min 20 munkaóra. Havi 12-15 nap vállalása kötelezőmáj. 03.
-
Személyes ügyfél megkeresések kezelése az ügyfélszolgálati irodában, a beérkező igények fogadása és feldolgozása az SAP-ISU rendszerben Az ügyfelek szerződéses igényeinek kezelése (költözés, adatváltozás, szerződés felmondás) A számlázással kapcsolatos ügyek, reklamációk, igények...máj. 03.
-
Ügyfelekkel történő bejövő és kimenő telefon, e-mail és chat kommunikáció Aktív kommunikáció az ügyfelekkel, problémamegoldás és tájékoztatás Rendszeres egyeztetések a csoportvezetővel Panaszkezelés Hívások eredményeinek precíz adminisztrálásamáj. 03.
-
Verizon Portuguese Customer Service Representative
Országosan bárhonnan pályázható, Országosan pályázhatóManage incoming phone calls, email and cases Assisting customers with billing and contract related requests Educating customers and answering general questions about supported software - reach out to customers to schedule installation of orders, while coordinating with subcontrac...máj. 02. -
Verizon Dutch Customer Service Representative
Országosan bárhonnan pályázható, Országosan pályázhatóManage incoming phone calls, email and cases Assisting customers with billing and contract related requests Educating customers and answering general questions about supported software - reach out to customers to schedule installation of orders, while coordinating with subcontrac...máj. 02. -
Verizon French Customer Service Representative
Országosan bárhonnan pályázható, Országosan pályázhatóManage incoming phone calls, email and cases Assisting customers with billing and contract related requests Educating customers and answering general questions about supported software - reach out to customers to schedule installation of orders, while coordinating with subcontrac...máj. 02. -
If you like contact with customers, new challenges, sales are not scary for you - and you are looking for a place where you can develop and earn well from any place you choose (we work 100% REMOTELY!) - then we have an offer for you with a state-of-the-art virtual call center. Ou...ápr. 30.