Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások Baranya megyében 3-5 év tapasztalattal
8 db találat
Szűrés
-
As the Customer Service Team Leader, you will be responsible for leading and managing a team of customer service representatives. You will be expected to have leadership experience in customer support organizations, preferably in a B2C environment. You will be responsible for org...tegnap 13:00
-
Telefonos értékesítési munkatárs (vegyesen: otthoni és/vagy irodai munkavégzéssel)
Országosan bárhonnan pályázhatómeglévő, kiemelten fontos ügyfélkör telefonon történő felkeresése saját ügyfelek tájékoztatása, szolgáltatás ajánlás és értékesítés (’tukmálás’ nélkül) ügyfélmegtartó programban való részvétel a híváshoz tartozó precíz adminisztráció informatikai rendszerbe történő adatrögzítés t...máj. 29. -
Bank könyvelés Kinnlevőség kezelés Hitelbiztosítóval, ügyvédekkel való kapcsolattartás Táblázatok készítése, adatbázisok kezelése Telefonhívások kezelése, vevőkkel való kapcsolattartásmáj. 28.
-
Kapcsolattartás a lakásbérlőkkel, a részletvételes ügyfelekkel, társasházi, lakásszövetkezeti közös képviselőkkel, az MRKL tulajdonában lévő ingatlanok közüzemi szolgáltatóival. Partneri viszony kiépítése, ápolása a feladatellátás területén működő szociális feladatokat ellátó áll...máj. 27.
-
Autóipari partnerünk új és meglévő ügyfeleivel történő bejövő és kimenő telefonos kapcsolattartás Hívások eredményeinek adminisztrálása Aktív kommunikáció Csoportvezetővel és társosztályokkal történő egyeztetésekmáj. 27.
-
Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóÜgyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 25. -
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...máj. 25.
-
Hatékony és hatékony válaszadás a német nyelvű ügyfélkérdésekre minden rendelkezésre álló csatornán (telefon, chat, jegyek stb.) keresztül. Az ügyfelek igényeinek azonosítása és azok figyelembevételének biztosítása az ügyfélközpontú szolgáltatás nyújtása során A szolgáltatási szi...máj. 24.