-
Ügyfélszolgálati munkatárs (Debrecen) - heti 30 órában
4029 Debrecen, Csapó utca 59.
-
Szakmai tréningek
- Részmunkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adminisztráció ellátása.
- A cég ügyfeleinek irányítása, szervezése személyesen és telefonon.
- Ügyfélpanaszok, ügyfél- reklamációk jelentése.
- Ügyfélszolgálati pénztár kezelése, számlák kiállítása.
- Megrendelések és beérkező posta iktatása.
- Értékesítési feladatok ellátása
- CRM rendszer kezelése
November 06.• Előre sorolva november 24. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező ügyfélmegkeresések (telefonos, e-mailes) kezelése és rögzítése az ügyviteli rendszerben
- A járműhasználók által jelzett igények, hibák továbbítása a flottakezelő csapat felé
- Folyamatban lévő ügyek státuszának nyomon követése, visszajelzés az ügyfeleknek
November 04.• Előre sorolva november 22. -
Telefonos ügyféltámogatási munkatárs – műszaki területen(Debrecen)
4031 Debrecen, Széchenyi utca 70.
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- telefonos műszaki tanácsadás és ügyféltámogatás
- alkatrész megrendelések rögzítése, módosítása
- garanciával, visszáruval és reklamációval kapcsolatos ügyek intézése
- társosztályokkal való együttműködés
November 20.• Előre sorolva 12 órája -
Ügyfélszolgálati referens
1095 Budapest, Soroksári út 22-24.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokTájékoztatja az ügyfeleket a Magyar Államkincstár hatáskörébe tartozó támogatásokról, pályázati lehetőségekről, a kérelmek pályázatok benyújtásának módjáról, az ügyintézéshez szükséges iratokról, valamint a jogorvoslati és panaszkezelési eljárásról személyesen, telefonon és elektronikus úton....
November 19. -
-
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Bankhoz beérkezett ügyfélpanaszok rögzítése, azok vizsgálata, szükség szerint társosztályokkal történő egyeztetése,
- A kivizsgálás során szerzett információk összegzése, önálló döntéshozatal az összegyűjtött adatok alapján,
November 24. -
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- telefonon kezeled a távfűtéssel vagy temetkezéssel kapcsolatos ügyfél megkereséseket
- tájékoztatod a lakossági és közületi, valamint lakóközösséget képviselő ügyfeleket
- megoldásorientált, hatékony módon kezeled az ügyfélpanaszokat
- ellátod az ügyfélkezelés adminisztratív feladatait
Október 30. -
-
Ügyfélkapcsolati csoportvezető
9400 Sopron, Bartók Béla utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ügyfélszolgálati és hátralékkezelési terület munkájának tervezése, szervezése, koordinálása
- a területekhez tartozó csapattagok munkájának napi szintű támogatása, szakmai, vezetői irányítása
- a csoport folyamatainak, tevékenységeinek optimalizálása
Október 30.• Előre sorolva november 23. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Bankhoz beérkezett ügyfélpanaszok rögzítése, azok vizsgálata, szükség szerint társosztályokkal történő egyeztetése,
- A kivizsgálás során szerzett információk összegzése, önálló döntéshozatal az összegyűjtött adatok alapján,
November 24. -
Ügyfélszolgálati vezető
2143 Kistarcsa, Nagytarcsai utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- a részleg vezetői feladatainak ellátása a tervezéstől az ellenőrzésig
- éves költségvetés tervezése, követése és megtartása
- szerviztevékenység irányítása és hatékonyságának biztosítása
- beérkező megkeresések és panaszok kezelésének irányítása, a munkatársak támogatása
November 07.• Előre sorolva november 23. -
-
Panaszkezelési ügyintéző
1063 Budapest, Szív utca 40.Br. 349e - 672e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- személyes ügyfélszolgálat,
- ügyfelek hiteles és pontos tájékoztatása,
- bejövő hívások és e-mailek kezelése,
- hívások, üzenetek továbbítása az illetékes terület felé,
- adminisztratív feladatok,
- ügyeletes munkájának adminisztratív támogatása,
- adatbázis kezelése, karbantartása.
November 21. -
Országos lefedettség
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Támogatás nyújtása kereskedőknek telefonon, e-mailben és jegykezelő rendszeren keresztül
- Hibák feltárása, alkatrészek nyomon követése, speciális szállítások figyelése
- Esetek SLA szerinti lezárása és pontos dokumentálása
Tegnap 16:24 -
Contact Center értékesítési és ügyfélszolgálati tanácsadó
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- bejövő és kimenő hívások indítása
- segítség nyújtás és bankszakmai tanácsadás az ügyfeleknek a felmerülő kérdéseikben
- termékeink és szolgáltatásaink értékesítése tanácsadói szemlélettel
- videó, chat, e-mail és messenger csatornákon való kapcsolattartás és segítség nyújtás
November 18. -
Telefonos operátor diákmunka szlovén nyelven
1139 Budapest Váci út 91/A. 3. emeletBr. 3 500 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokHívások fogadásaUdvariasan és gyorsan segítesz az ügyfeleknek eligazodni a kérdéseikben, problémáikban – te vagy az első, akit elérnek, számítanak rád....
November 17. -
Ügyfélszolgálati front office munkatárs
Hibrid • 1134 Budapest, Váci út 17.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Biztosítási termékekkel kapcsolatos ügyfél-tájékoztatás telefonon és írásban,
- értékesítő munkatársak támogatása (help-desk) telefonon,
- reklamációk megoldása önállóan, valamint társterületekkel együttműködve,
- legalább egy éves munkatapasztalat megszerzése után személyes ügyfélkiszolgálás is.
Október 28.• Előre sorolva november 22. -
-
Ügyfélszolgálatos munkatárs
Budapest, XXI. kerületNettó 290e - 330e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő e-mailes és telefonos megkeresések megválaszolása.
- Vevői reklamációk, panaszok kezelése, megválaszolása.
- Vásárlók felkeresése csomag egyeztetéssel kapcsolatban.
- Ügyfelek által kért megrendeléssel kapcsolatos módosítások rögzítése a rendszerbe.
Október 27. -
Helpdesk munkatárs
6800 Hódmezővásárhely, Tulipán utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A szoftver felhasználóink telefonon érkező hívásainak segítőkész fogadása;
- Kéréseik, problémájuk telefonon történő megoldása, segítség nyújtás;
- Szakszerű tájékoztatás a megoldási lehetőségekről;
- A hívások, problémák pontos és követhető adminisztrációja;
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Telefonos ügyfélszolgálati tanácsadó
Budapest, IX. kerület
-
Cafeteria • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő hívások fogadása és kimenő hívások indítása meglévő ügyfélkörben
- Információnyújtás a banki szolgáltatásokkal kapcsolatban
- Adminisztráció a belső rendszerben
- Társosztályokkal való kapcsolattartás
- Keresztértékesítés
Október 31. -
-
Telefonos értékesítési munkatárs
Hibrid • 1093 Budapest, Czuczor utca 2-10.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Headset
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel: barátságos és professzionális telefonos kommunikáció
- Értékesítés: egészségtudatos étrendkiegészítő termékeink bemutatása és ajánlása
- Ügyféltájékoztatás: naprakész információk megosztása legújabb termékeinkről
Október 27.• Előre sorolva november 17. -
-
-
Cafeteria
- Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Provide customer support via phone, email, and chat,
- Assist with product setup, configuration, and troubleshooting,
- Ensure customer satisfaction by tracking and resolving issues,
- Collaborate with various departments to solve complex technical problems,
- Educate customers on product usage and benefits.
Október 28. -
-
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Magas színvonalon történő, személyre szabott értékesítés a Raiffeisen Bank meglévő és leendő lakossági, prémium ügyfeleinek
- Ügyfeleink tájékoztatása a szolgáltatásaink, termékeink aktuális akcióiról, részleteiről, ajánlatairól
November 17.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!