Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák középiskolai végzettséggel, 3-5 év tapasztalattal

42 db találat
Szűrés
  • Napi kapcsolattartás a vevőkkel (telefonon, e-mailben) Vevői igények magas szintű kiszolgálása Vevői kérdések, reklamációk kezelése, és közreműködés a megoldásukban Vevői megrendelések fogadása/rögzítése a vállalatirányítási rendszerben Vevő nyilvántartási rendszereinek kezelése...
    máj. 14.
  • Szervizügyintéző

    1031 Budapest, Kazal utca 64-66.
    Ügyfelek fogadása a szervizátvevőben, hibás és visszárus termékek átvétele Javított és csere termékek kiadása, csomagolása, postázása Több rendszert használunk napi szinten, pl. hibajegykezelő és egy részünkre fejlesztett vállalatirányítási rendszert. Mint mindenhol, nálunk is ad...
    máj. 14.
  • Mi lesz a feladatod? Telekom üzletünkbe betérő ügyfelek igényeit felméred, majd az ügyfélérdekeket és a vállalati célokat szem előtt tartva a legjobb megoldást ajánlod Komplex értékesítési megoldásokra (cross-sell, up-sell) törekszel Konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsad...
    máj. 14.
  • Megkeresések fogadása az ügyfelektől telefonon és más kommunikációs csatornákon (e-mail, szöveges üzenet, chat, közösségi média stb.). Panaszok, kérések kezelése, tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, a Kifli szolgáltatásairól vagy eljárásairól. Kimenő hívások lebon...
    máj. 13.
  • A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése (hétköznapokon délután 17 és reggel 8 óra között, hétvégén pedig 24 órában), kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel, segítségnyújtás megszervezése és admini...
    máj. 13.
  • Karosszéria kárfelvételi folyamathoz tartozó adminisztratív feladatok ellátása, karosszéria munkafelvevő kollégák munkájának támogatása, napi szintű kapcsolattartás ügyfeleinkkel, a szerviz és karosszéria részleg működéséhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása, ügyfele...
    máj. 13.
  • Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    máj. 13.
  • a megrendelések megfelelő, határidőre történő kiszállításának biztosítása járatok megrakodásának, indításának koordinálása a kiszállítók szakmai felügyelete, irányítása a szállítmányozás minőségi kontrollja, mérőszámok vizsgálata a szállítmányozást & disztribúciót érintő döntések...
    máj. 13.
  • Rendelések kezelése, rögzítése rendszerekbe. Kapcsolattartás a belföldi és külföldi partnercégekkel szóban és írásban. Raktárral, szerződött fuvarozó partnerekkel napi szintű kommunikáció. Reklamációk kezelése, továbbítása a szakterületek felé, visszajelzés az ügyfél részére. Fol...
    máj. 13.
  • Portuguese Speaking Customer Service Representative

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...
    máj. 13.
  • ▪ Bejövő telefonhívások fogadása, ▪ egészségügyi ellátások megszervezése az egészségbiztosított ügyfelek igényei szerint, ▪ kapcsolattartás az ügyfelekkel és egészségügyi szolgáltatókkal, ▪ megszervezett ellátások dokumentálása, adminisztrálása a számítógépes rendszerben...
    máj. 13.
  • IT szolgáltatást támogató munkatárs

    Rugalmas - Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Komárom-Esztergom megye, Vas megye, Veszprém megye
    adminisztratív feladatok ellátása, ügyfelek igényeinek felmérése, adminisztrálása, továbbítása, főként német nyelven szóban és/vagy írásban; dokumentumok kitöltése, aktualizálása; mellékletek, alátámasztó dokumentumok összeállítása; kimutatások, statisztikák készítése, adatszolgá...
    máj. 12.
  • A vállalat vevőivel történő kapcsolattartás (fix vevőkör) Megrendelés feldolgozása vállalatirányítási rendszerben, a megrendelések nyomon követése, határidők egyeztetése Árajánlatok készítése Gyors információ és segítségnyújtás e-mailben és telefonon az ügyfél részére...
    máj. 10.
  • Szakmailag irányítja és ellenőrzi a Bankműveleti Osztály (belföldi és nemzetközi fizetésforgalom központosított back-office területek) munkáját, betartja és betartatja a vonatkozó jogszabályokat és belső szabályzatokat, utasításokat, Megszervezi az Osztály zavartalan működését, a...
    máj. 06.
  • Az ügyfelek proaktív, telefonon történő megkeresése és a Telekom termékeinek és szolgáltatásainak személyre szabott ajánlása Az ügyfelek igényeinek felmérése és felkeltése a Telekom szolgáltatásai iránt Konzultatív, ügyfél igényeire szabott tanácsadás
    máj. 06.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim