Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák nem kell nyelvtudás nyelvtudással

64 db találat
Szűrés
  • Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...
    máj. 29.
  • Irodai működés biztosítása (készletek ellenőrzése, rendelés-összekészítés, közösségi területek rendben tartása) Telefonok kezelése, postai ügyintézés Adminisztrációs feladatok ellátása Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Adatrögzítés, iktatás Munkatársak munkájának t...
    máj. 29.
  • Telefonos kapcsolattartás az ügyfelekkel Érdeklődők, jelentkezők tájékoztatása telefonon vagy e-mailben A munkához tartozó adminisztrációs feladatok elvégzése
    Friss
  • ▪ Bejövő telefonhívások fogadása, ▪ egészségügyi ellátások megszervezése az egészségbiztosított ügyfelek igényei szerint, ▪ kapcsolattartás az ügyfelekkel és egészségügyi szolgáltatókkal, ▪ megszervezett ellátások dokumentálása, adminisztrálása a számítógépes rendszerben...
    Friss
  • A munkavállaló felelős a vásárlók aktív kiszolgálásáért, az értékesítési terv megvalósításáért és az üzlet tisztaságáért. 
    ma 09:30
  • Telefonon érkező bejövő hívások kezelése, ügyfelek pontos, szakszerű tájékoztatása; A Bank lakossági és vállalati termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatos tájékoztatás nyújtása; Telefonon megadott pénzforgalmi műveletekre vonatkozó ügyfélmegbízások kezelése; VideóBankon keres...
    ma 09:00
  • A külsőköltség-díj bevezetése, és a vele együtt járó üzleti modellváltás szakértői támogatása: részvétel az új funkciók, folyamatok, szabályozó környezet kialakításában, erőforrás allokáció tervezésében Diszpécser rendszerű információcsere, adatszolgáltatás, kapcsolattartás belső...
    ma 00:35
  • Az ügyfelekkel való kommunikáció telefonon és e-mailen Az ügyfelek tájékoztatása a termékekkel, árakkal és akciókkal kapcsolatos információkról Az ügyfelek segítése a megrendelésekkel, fizetésekkel és szállításokkal kapcsolatban Az ügyfélpanaszok kezelése és megoldása Az ügyfélvi...
    tegnap 22:15
  • Termékeink megismertetése és értékesítése, s ezekkel összefüggő tanácsadás nyújtása Meglévő ügyfélkörrel történő kapcsolattartás Kapcsolatfelvétel internetes ügyfeleinkkel, segíteni megtalálni számukra a legkedvezőbb biztosításokat Fő cél az optimalizálás, hogy ügyfeleink a számu...
    tegnap 14:35
  • ügyfelek - szerződéseikkel kapcsolatos - tájékoztatása írásban (e-mail, posta) szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok (adatmódosítások) szerződések kezelése / állománykezelési feladatok kapcsolattartás társosztályokkal
    tegnap 14:05
  • Ügyfelektől érkező, elsősorban műszaki jellegű segítség kérő telefonhívások fogadása, megválaszolása (POS terminálok, elektromos töltő berendezések, telemetriai adatgyűjtők, bankkártya tranzakciók), Ügyfélkezelés, többségében műszaki ügyféltámogatás, Hibajegykezelő rendszer haszn...
    tegnap 10:15
  • a cég szolgáltatásaink ismertetése ügyféltalálkozók szervezése a tanácsadók, területi képviselők részére a tanácsadó kollégákkal folyamatos kapcsolattartás időpont szervezéshez kapcsolódó adminisztráció egyéb, projektalapú ad hoc feladatok és kapcsolódó adminisztráció...
    tegnap 08:35
  • az ügyfélszolgálatra érkező telefonos, írásbeli és személyes érdeklődések kezelése rendelésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése vásárlóink személyes kiszolgálása árukiadási időben problémák és reklamációk kezelése
    máj. 29.
  • Értékesítési képviselő

    1152 Budapest, Szentmihályi út 131.
    Értékesítési lehetőségek felfedezése Ügyfélérték növelése Az üzleti és lakossági Ügyfelek igényeinek felmérése A számukra releváns termékek és szolgáltatások bemutatása és ajánlása A Vodafone által előírt értékesítési módszer és folyamatok használata Ügyfélszolgálati tevékenység...
    máj. 29.
  • elektronikus ügyfélmegkeresések feldolgozása ügyfelek és biztosításközvetítő partnerek teljes körű tájékoztatása problémamegoldás és panaszkezelés telefonhívásokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése társosztályokkal való kapcsolattartás
    máj. 29.
  • A contact center munkatárs gyors, hiteles és naprakész információt nyújt a lakosság számára az egészségügy szolgáltatásairól, az ellátásokról, segítséget nyújt az EESZT lakossági portál és az EgészségAblak használatában, időpontot foglal járóbeteg szakellátásra. Az új contact cen...
    máj. 29.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim