Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Service kft. állás, munka (1-3 év tapasztalat)
11 db találat
Szűrés
-
beérkező ügyfelek kiszolgálása, informálása rendelésfelvétel telefonon és e-mailben, szállítólevelek és számlák készítése, részvétel a járatok összeállításában pénztár kezelése reklamációkezelés társosztályokkal való együttműködés partnereinktől és kollégáktól érkező megkeresések...tegnap 15:26
-
gondnoki feladatokkal kapcsolatos ügyintézés; temetések teljeskörű ügyintézése; kapcsolattartás az ügyfelekkel; kapcsolattartás az ügymenettel kapcsolatos szolgáltatókkal, szervezetekkel; feladathoz kapcsolódó dokumentumok, nyilvántartó és számlázó programok vezetése és kezelése;...ápr. 29.
-
Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...ápr. 28.
-
Danish speaking Contact Center Representative (2PM-10PM)
Legyen az első 5 jelentkező között!Országosan bárhonnan pályázhatóHandle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...ápr. 27. -
Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...ápr. 27.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingápr. 29.
-
Be the primary point of contact for our partners – it is critical that we help provide them with a predictable and timely resolution to their questions and inquiries while maintaining a positive, professional and friendly attitude Provide customer support in English via live chat...ápr. 27.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible serviceápr. 25.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible serviceápr. 25.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible serviceápr. 25.
-
Kapcsolattartás a partnerekkel, gépkocsivezetőkkel és az alvállalkozókkal Dedikált kapcsolattartás ügyfelekkel (főképpen e-mailben, telefonon) Társosztályokkal történő folyamatos kommunikáció, együttműködés Adminisztrációs tevékenység végzése Riportok, kimutatások készítése Száml...ápr. 25.