-
German-Speaking Technical Support Analyst (Onsite)
4002 Debrecen, Vezér utca 39.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Desktop PC • Headset • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
Főbb feladatokLocation: Debrecen, Hungary | Work Mode: OnsiteWorking Hours: 9:00–18:00 (1-hour break) | Type: Full-time...
December 04. -
-
Associate Financial Analyst gyakornok diákmunka - Celanese
Hibrid • 1133 Budapest Váci út 80-84.Br. 2 500 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokEgyüttműködés a Pénzügyi Tervezés és Elemzés (FP&A) részleggel a napi feladatok támogatásában...
November 17. -
Dutch-Speaking Technical Support Analyst
4002 Debrecen, Vezér utca 39.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Holland felsőfok
Főbb feladatokAre you a talented problem-solver with a genuine interest in renewable energy? If you are a fluent Dutch speaker based in or around Debrecen, we want you on our team! We are looking for a skilled Dutch-Speaking Technical Support Analyst! In this role, you will be at the heart of our operations,...
November 07.• Előre sorolva december 1. -
-
Service Desk Analyst (Polish/ Dutch/ Czech/ Norwegian/ Swedish)
Budapest, XIII. kerület
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Cseh felsőfok • Holland felsőfok • Lengyel felsőfok • Norvég felsőfok • Svéd felsőfok
-
ANALYTICS • SERVICE MANAGEMENT
Főbb feladatok- Act as a single point of contact for phone calls, chat, emails and self-service portal from users regarding IT issues and queries
- Record incident resolutions in the ITSM tool based on user communication via phone, email, chat etc.
- Ensure that issues are resolved within ticket life cycle
November 19.• Előre sorolva december 1. -
-
German speaking Helpdesk Analyst I.
Országos lefedettség
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Acting as the first point of contact (SPOC) for end-users, providing support for IT-related issues
- Delivering technical assistance via email, chat, phone, and ITSM tools
- Supporting customers in the contracted languages (English and German)
November 10.• Előre sorolva november 28. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!