Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák egyetemi végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal

37 db találat
Szűrés
  • Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is). Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, módosítása, dokumentálása A megrendelések kezelése a vevői határidők betartása...
    tegnap 12:51
  • Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...
    tegnap 16:30
  • Irodai adminisztrátor

    2040 Budaörs, Nádas utca 9.
    az ügyfelek megkereséseseinek fogadása, a rendelések felvétele, rögzítése; rendeléssekkel kapcsolatos teljes körű adminisztráció megszervezése, elvégzése; partnerekkel való kapcsolattartás és ügyintézés (az ügyfelek szakszerű tájékoztatása a termékekről, és az árakról); felmerülő...
    Friss
  • Sztár asszisztens

    2040 Budaörs, Ady Endre utca 40.
    Ügyfelek fogadása A szalonba betérő ügyfelek vásárlási céljainak megismerése Az ügyfél szalonon belüli irányítása Folyamatos kapcsolattartás a szerviz folyamat managerekkel, termékszakértőkkel, értékesítési vezetővel, értékesítőkkel, pénztárossal és az ügyfélkapcsolati munkatárss...
    ma 11:19
  • Az ügyfélelégedettségi színvonal elérése érdekében a napi/havi riportok, statisztikák elkészítése A bejövő ügyféligények feldolgozása, azok megválaszolása az elvárt határidőn belül (a betanulást követően) Ügyfélszolgálatra beérkező hívások fogadása, e-mailek megválaszolása Az ügy...
    ma 10:55
  • Kapcsolattartás a belföldi és külföldi szállítóinkkal, ügyfeleinkkkel, Minőségi ügyfélszolgálat biztosítása, Raktározási szállítási feladatokkal kapcsolatos adminisztráció  elkészítése, Szállítások nyomon követése, számlázással kapcsolatos feladatok elvégzése, Problémák, reklamác...
    tegnap 10:20
  • elektronikus ügyfélmegkeresések feldolgozása ügyfelek és biztosításközvetítő partnerek teljes körű tájékoztatása problémamegoldás és panaszkezelés telefonhívásokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése társosztályokkal való kapcsolattartás
    tegnap 10:05
  • Ford Márkaszerviz munkafelvevő

    4246 Nyíregyháza, Debreceni út
    érdeklődők informálása, munkafelvételre érkezők tájékoztatása, előjegyzések rögzítése, szerviz árajánlatok készítése, szerviz szolgáltatások értékesítése. járművek szervizelésének, javításának szervezése, a megrendelő folyamatos informálása a javítás státuszáról a kész javítások...
    tegnap 09:40
  • Service delivery manager

    4031 Debrecen, Kígyóhagyma utca 5.
    The SDM is responsible for the delivery of specific transcosmos’s Services. They work together with the Business Relationship Manager to identify service requirements, and develop service strategy, which is the responsibility of the SDM to execute. All Managed Services personnel...
    máj. 28.
  • Bank könyvelés Kinnlevőség kezelés Hitelbiztosítóval, ügyvédekkel való kapcsolattartás Táblázatok készítése, adatbázisok kezelése Telefonhívások kezelése, vevőkkel való kapcsolattartás
    máj. 28.
  • A bejövő online/telefonos új autó érdeklődők igényeinek pontos feltárása, online, telefonon a szervizre való előjegyzések pontosítása, rögzítése, az általunk nyújtott szolgáltatások minőségének felmérése, az ügyfelek meghallgatása, a megszerzett információk pontos CRM/szervező...
    máj. 28.
  • The Team Leader is responsible for providing and supporting the day-to-day provision of the Services and promoting the knowledge and understanding of the Service, in a manner which is conducive to effective working relationships and in line with TCIS values and objectives. This i...
    máj. 28.
  • Ügyfélszolgálat magas szintű ellátása (bejövő hívások, e-mailek). Tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, rendelés-, kiszállítás folyamatáról. Panaszok, kérések kezelése. Cserék, visszautalások kezelése a kiskereskdelmi rendszerünben. Garanciális ügyintézés. Adminiszt...
    máj. 28.
  • Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...
    máj. 28.
  • Termeléshez szükséges anyagok megrendelése MRP eredménye alapján Megrendelések kezelése, nyomon követése, visszaigazolások begyűjtése, a vállalatirányítási rendszerben történő adminisztrációja Folyamatos kapcsolattartás a beszállítókkal és a belső részlegekkel Felmerülő hiány - i...
    máj. 27.
  • Ezen a projekten a betanítási időszakot követően, minden szükséges tudással felvértezve tudod majd segíteni egy innovatív fizetési megoldásokat és technológiákat biztosító cég partnereit (kis- és középvállalkozások kereskedelmi területen), ahol tudásoddal, szakmai tapasztalatodda...
    máj. 27.
  • Ügyfelekkel kapcsolatos teljes körű ügyintézés Beérkezett megkeresések kezelése, szóban és írásban Adatszolgáltatás készítése Kapcsolattartás a partnerekkel
    máj. 27.
  • Az ügyfelek professzionális kiszolgálása, az ügyfélkapcsolatok erősítése Munkafolyamatok menedzselése, a fordítási projektet előkészítő folyamat adminisztrációja és precíz nyomon követése az előírt ütemezések és határidők betartásának biztosítása érdekében Információk megosztása,...
    máj. 27.
  • ügyfelek - szerződéseikkel kapcsolatos - tájékoztatása írásban (e-mail, posta) szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok (adatmódosítások) szerződések kezelése / állománykezelési feladatok kapcsolattartás társosztályokkal
    máj. 27.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim