Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák főiskolai végzettséggel, 3-5 év tapasztalattal
41 db találat
Szűrés
-
A beérkező ügyfélmegkeresések fogadása, igények feldolgozása. Folyamatos kapcsolattartás ügyfeleiddel telefonon, e-mail útján, online meetingeken keresztül és alkalom adtán személyesen is. Az egyeztetések dokumentálása a vállalatirányítási rendszerünkben. Végig kell kísérned a gy...tegnap 17:13
-
Czech or Slovak speaking Helpdesk Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Within Tesco Business Services and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team receives Clubcard, Tesco Online...tegnap 14:30 -
Work on assignments/projects as part of a team Become knowledgeable of the Customer Service functions of the ERP system Customer data maintenance Assess individual customer requirements and direct activities to appropriate departments Maintain daily customer service reports Handl...tegnap 13:25
-
Be the first point of contact towards stakeholders and represent the Customer and Colleague Engagement Centre Be the owner of the business area related continuous improvement plan Analyse, understand and surface back to the business the drivers of contact and the things that erod...tegnap 11:30
-
Czech or Slovak Speaking Customer and Colleague Engagement Centre Associate ( Hybrid )
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary, Slovakia and Czech Republic Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating cont...tegnap 10:30 -
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...tegnap 09:35
-
Be a role model and provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Deal with complex customer requirements, manage escalations, processing and follow up...tegnap 09:15
-
Provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Processing and follow up all relevant requests within the division’s guidelines, liaising with partner fu...tegnap 09:10
-
A parkoló ügyfélszolgálatra érkező ügyfelek kezelése (díjfizetés, számlakiállítás, általános tájékoztatás) Adminisztráció az elektronikus parkolási rendszerben, dokumentációk készítése Online foglalók tájékoztatása Parkolókártyák kódolása, kiadása Parkolók általános felügyelete F...tegnap 08:40
-
Answering calls and emails Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating contac...máj. 20.
-
Vevőkkel, érdeklődőkkel és egyéb partnerekkel történő kapcsolattartás közvetlenül írásban és szóban, valamint közvetetten a kereskedelmi képviselőn keresztül Termékek, árajánlatok és rendelések, illetve szállítási pozíciók létrehozása a vállalatirányítási rendszerben Adminisztrat...máj. 20.
-
magyar és nemzetközi hallgatók támogatása a Karrier- és Hallgatói Szolgáltatóközpontban, a hallgatók mentálhigiénés állapotfelmérése, egyéni és csoportos terápiás ülések levezetése (személyes én online), válságintervenció és életvezetési tanácsadás, prevenciós, mentálhigiénés egé...máj. 20.
-
Vevői kapcsolattartó mérnök (MatSol - minőségügyi területre)
Legyen az első 5 jelentkező között!NyíregyházaKözvetlen kapcsolattartás a kiemelt, stratégiailag fontos vevőkkel, kizárólag idegen nyelven (minőségi elvárások / kérdések / eltérések egyeztetése – napi kapcsolattartás): Vevői elvárásokhoz igazodó minőségfejlesztési tervek kidolgozásban való aktív részvétel, azok megvalósításá...máj. 20. -
Closely cooperate with Buyers and Product Trade Planning teams in order to produce leaflets which are fully supporting our strategic and tactical goals Report data quality to buying team in order to continuously improve original data quality Close cooperation with different Teams...máj. 20.
-
hallgatók teljes körű tanulmányi adminisztrációja és tájékoztatása személyesen, telefonon, valamint elektronikus úton (email és video-s ügyfélkiszolgálás) Felsőoktatási Információs Rendszerhez kapcsolódó hibák javítása, hallgatói életút elektronikus tanulmányi rendszerekben napra...máj. 19.
-
German Speaking Senior Customer Service Representative – Dispatch
Legyen az első 5 jelentkező között!BudapestSupport customers with Services Central onboarding enquiries in a Tier 1 / 2 capacity: Utilize tools such as the Data Lookup Tool (Power BI dashboards), the EDMT tool, Fresh Desk, C4S and SAP Support generating training material for Tier 2 references. Proactively monitor and resp...máj. 19. -
Helping the DHL Fulfillment Network operations teams by: Providing knowledge around carriers, product and customer service processes Consulting customer service with questions around customer inquiries Solving complex requests occu...máj. 19.
-
A külsőköltség-díj bevezetése, és a vele együtt járó üzleti modellváltás szakértői támogatása: részvétel az új funkciók, folyamatok, szabályozó környezet kialakításában, erőforrás allokáció tervezésében Diszpécser rendszerű információcsere, adatszolgáltatás, kapcsolattartás belső...máj. 19.
-
A legfontosabb minden nap az utasokkal és légitársasági partnerekkel való folyamatos kommunikáció lesz! Kollégáink angol és magyar nyelven dolgoznak, élő szóban, telefonon és írásban. Információval látják el az utasokat, kasszát és bizony panaszt is kezelnek! Szorosan együttműköd...máj. 18.
-
Az egyedi, útdíjrendszer szakmai ismereteinek elsajátítása után elsődleges feladatod lesz a személyes ügyfélszolgálatunkra beérkező ügyfelek informálása, e-matrica értékesítése, pótdíjas panaszok kezelése, valamint a tevékenységi körhöz kapcsolódó egyéb szolgáltatások (pl. matric...máj. 18.