Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák főiskolai végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal
153 db találat
Szűrés
-
Managing customer requests and queries via phone or e-mail Logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from receipt to completion Interacting with partners in a professional, friendly and efficient manner Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s...tegnap 20:54
-
Be the first point of contact for BP telephone and/or any written form of enquiries from both new and existing customers and stakeholders Log, assign, track progress and take ownership of customer queries and requests from receipt to completion, recording progress of these on a r...tegnap 20:49
-
Ügyfélpanaszok kezelése, garanciális termékek ügyintézése Ügyfélszolgálati levelezés, telefonvonal kezelése, panaszok felvétele Hibás termékek bevizsgálása Kapcsolattartás partnerekkel, szervizekkel Notebookok, számítógépek bővítése, telepítése Kapcsolódó tárhelyek leltározása Eg...tegnap 19:26
-
A munkakör célja ügyfeleink maradéktalan megelégedésére törekvő kiszolgálása a Hertz-től elvárt legmagasabb színvonalon, ide értve a gépkocsik átadását illetve visszavételét az ügyfelektől. Főbb feladatok: Bérleti szerződések kezelése, esetenként autók mozgatása, az autók állapot...tegnap 13:16
-
A Te feladatod lesz, hogy a személyesen, írásban, telefonon keresztül érkezett ügyféligényeket kezeld Olyan témákkal kapcsolatban fordulnak majd hozzád, mint szerződések, átírás, számlázás, új hálózati bekötés, teljesítmény módosítási igény vagy hibabejelentés Lehetőséged lesz a...tegnap 17:20
-
biztosításokkal kapcsolatos ügyféligények ügyviteli és kommunikációs feladatainak ellátása, biztosítási igények felmérése és ez alapján társaságunk termékeinek ajánlása, az érkező ügyfelek részére a kért információk megadása, igazolások kiállítása, biztosítási díjak rendezése, ká...tegnap 16:35
-
Ügyfeleink részéről telefonon és elektronikusan érkező kérdések, kérések és panaszok megválaszolása, esetleges problémáik megoldása Ügyfeleink általános tájékoztatása, az egyedi igényeikhez igazodva szolgáltatásaink és tarifacsomagjaink ajánlása, értékesítése Az említett feladato...tegnap 16:10
-
Tájékoztatás, információnyújtás. Megbízások, tranzakciók befogadása, rögzítése. Termékek és szolgáltatások értékesítése bejövő hívások folyamán. Panaszkezelés telefonon és e-mailen. Hívásokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása. Ha gyakorlottan kezeled a magyar ügyfel...tegnap 16:00
-
Beérkező e-mailek és hívások gyors és pontos megválaszolása német nyelven Proaktív kapcsolattartás a pácienseinkkel, kimenő hívások kezdeményezése német nyelven Pácienseink magas szintű fogadása és kiszolgálása, mindenki számára kellemes és nyugodt várakozási környezet kialakítás...tegnap 15:38
-
Garanciális munkalapok nyilvántartása, nyomon követése Garanciális anyagok ellenőrzése, az igények összeállítása, azok benyújtása az importör felé Garanciális munkalapok zárása Az előírt folyamatok betartása, betarttatása Heti/havi statisztikák készítése Garanciában kicserélt alk...tegnap 15:30
-
Belföldi fuvarozáshoz, nemzetközi gyűjtő import fuvarozáshoz kötődő sofőr elszámoltatási feladatok ellátása Fuvarfeladatok rendszerben történő visszajelentése Fuvarozáshoz kötődő, leigazolt dokumentumok ellenőrzése, nyomon követése, szükség esetén beszerzése, valamint a leigazolt...tegnap 15:30
-
A kárigények fedezeti, jogalapi, és összegszerűségi vizsgálata, döntés, és döntés előkészítése. Önálló kárrendezési tevékenység végzése. A kárigények elbíráláshoz szükséges levelezések lebonyolítása. A kártérítési összegek kifizetésének előkészítése. Vagyon Kárrendezési Iroda kár...tegnap 13:55
-
bejövő hívások fogadása, kimenő hívások indítása segítség nyújtás és bankszakmai tanácsadás az ügyfeleknek a felmerülő kérdéseikben termékeink és szolgáltatásaink értékesítése tanácsadói szemlélettel videó, chat, e-mail és messenger csatornákon való kapcsolattartás és segítség ny...tegnap 13:40
-
Az Értékesítési tanácsadó a Vodafone-t a versenytársaitól megkülönbözető ügyfélélményt biztosít a Vodafone üzlethálózatában a meglévő, és a potenciális új Ügyfelek részére is. A kiváló ügyfélélmény biztosítása mellett a munkakör célja az értékesítéshez és ügyfélkiszolgáláshoz kap...tegnap 13:32
-
In MOL Customer Care and Digital Solutions (MOL CCDS) team you can gain valuable experience about internal service management of MOL. Here you can get the opportunity to learn the operation of different areas such as canteen services, customer care or digitalization. Here our tea...tegnap 13:30
-
A Nagykereskedelmi Ügyfélszolgálat egységének munkavégzéséhez kapcsolódó feladatok elvégzése, kapcsolattartás a csoport munkavégzése során érintett szervezetekkel. Országos szinten üzemanyag megrendelések rögzítése, az ezzel kapcsolatos teljes körű SAP rendszeri, valamint kapcsol...tegnap 13:30
-
In the Facility Management (FM) team you can gain valuable experience about the service management of MOL Group facilities including our Headquarter Smart Building (MOL Campus). Here you can get the opportunity to learn the operation of different areas such as different facility...tegnap 13:25
-
Responsibilities - What will be your tasks? Processing orders correctly and on time and communicating with customers - phone, email Receiving various requests and providing information about products, receiving orders or complaints Entering orders into the system, issuing invoice...tegnap 13:05
-
Ügyfélszolgálati telefonok kezelése angolul és magyarul. Koordinációs, szervezési feladatok, kapcsolattartás társosztályokkal, orvosokkal, egészségügyi intézményekkel Probléma- és panaszkezelés. Ha úgy érzed ez eddig rád illik, akkor mutatjuk, hogy miről van szó: Változatos ügy...tegnap 12:40
-
Folyamatosan tartod a kapcsolatot a német és osztrák ügyfelekkel, illetve kollégákkal A beérkező kérdéseket te fogadod és válaszolod meg az általad felkutatott információk alapján Nyomonköveted a csomagokat, ellenőrzöd, hogy minden rendben menjen Kezeled az esetleges panaszokat K...tegnap 12:40