Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák főiskolai végzettséggel

24 db találat
Szűrés
  • Ügyfélszolgálati munkatárs

    Országosan bárhonnan pályázható
    Főképp a hangodra van szükségünk, hiszen nagyrészt telefonon fogsz az ügyfelekkel beszélni, ezért fontos, hogy szeress a telefonon lógni! ;) 70%-ban hagyományos ügyfélszolgálati munka, ahol az ügyfeleknek fogod a kezét, hogy elérhessék céljaikat, 30%-ban pedig együtt gondolkozás...
    tegnap 15:30
  • Ügyfélszolgálati feladatok: Ügyfélkezelés, a beérkező igények kezelése (személyes és telefonos) A pénztárhoz beérkező elektronikus üzenetek szakszerű megválaszolása Tagi dokumentumok teljes körű ügyintézése, nyomtatványok, levelek kezelése
    tegnap 10:45
  • Kimenő hívások indítása, megadott lista alapján - nem hideghívás, a hívottak várják a hívást (politikai témában) Elsősorban érdeklődés, hogy tervez-e részt venni a választáson vagy sem, részvételre való felhívás Megadott válaszok rögzítése számítógépes rendszerben Munkaidő: 06.05...
    tegnap 09:55
  • A JóSzaki az ország piacvezető szakemberkereső portálja. Szuper csapat vagyunk, sokat tanulhatsz és jó fizetést adunk, amivel elégedett leszel. Az egyik kiemelt projektre keresünk olyan customer / sales csapattagot, aki könnyen fel tud hívni egy idegen szakembert, képes vele átbe...
    máj. 15.
  • Call center munkatárs

    Országosan bárhonnan pályázható
    Találkozók egyeztetése területi képviselők részére (minimum 5 találkozó/nap) Új ügyfelek felkeresése Kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkel
    máj. 15.
  • Kimenő hívások indítása, megadott lista alapján - nem hideghívás, a hívottak várják a hívást (politikai témában) Elsősorban érdeklődés, hogy tervez-e részt venni a választáson vagy sem, részvételre való felhívás Megadott válaszok rögzítése számítógépes rendszerben Munkaidő: 06.05...
    máj. 15.
  • máj. 15.
  • Ügyfélkapcsolati munkatárs (idegen nyelvű) Karriertipp!

    4400 Nyíregyháza, Szegfű utca 58b.
    Webshop adminisztráció; Rendelésekkel kapcsolatos ügyintézés; Adminisztrációs feladatok ellátása; Árajánlatok, érdeklődések menedzselése; Társosztályokkal (pl. tervezés, gyártás, könyvelés) való aktív együttműködés; Cégen belüli kapcsolattartás, reportálás.   A feladatok és a mun...
    máj. 15.
  • Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...
    máj. 14.
  • Bejövő szerviz hívások kezelése és nyilvántartásba való rögzítése Folyamatos kapcsolattartás a szervizvezetővel és a szerviztechnikus kollégákkal a beérkezett hívásokkal kapcsolatban. A szerviz telefonra érkezett problémák kezelése telefonon keresztül, ha az lehetséges – önállóan...
    máj. 14.
  • Kimenő hívások indítása, megadott lista alapján - nem hideghívás, a hívottak várják a hívást (politikai témában) Elsősorban érdeklődés, hogy tervez-e részt venni a választáson vagy sem, részvételre való felhívás Megadott válaszok rögzítése számítógépes rendszerben Munkaidő: 06.05...
    máj. 14.
  • Developing and maintaining the client database of senior management representatives and developing existing customer relationships under the leadership of the Head of Marketing and Customer Relations Invite decision makers to our B2B events via the phone and promote our unique ev...
    máj. 13.
  • -answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments.
    máj. 13.
  • ügyfélrendelések felvitele és feldolgozása számlázás kapcsolattartás belföldi és külföldi ügyfelekkel fuvarszervezés támogatása adminisztrációs és dokumentációs feladatok
    máj. 12.
  • Telefonos és email-es megkeresések fogadása, teljeskörű kezelése Ügyfelek megfelelő tájékoztatása az ügymenetről, szolgáltatásokról, egyéb információkról Megbízások kezelése és továbbítása a futárcégek felé Logisztikai ügyfélmegkeresések kezelése Kapcsolattartás futár partnerekke...
    máj. 11.
  • Customer specialist

    1134 Budapest, Róbert Károly körút 64-66.
    Technical and product advice to clients by phone, email or via social networks Active knowledge of information and news about the entrusted product group Creation of special offers, creation of technical proposals and calculations Involvement in the creation of a business strateg...
    máj. 10.
  • -answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments.
    máj. 09.
  • Digitális és lineáris termékekkel kapcsolatos beérkező e-mailek, Facebook üzenetek megválaszolása Ügyfelek professzionális kiszolgálása Tájékoztatás a szolgáltatásokkal kapcsolatban Előfizetések kezelése, adminisztrálás Felmerülő ügyfélproblémák megoldása Reklamációk kezelése...
    máj. 07.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim