Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák főiskolai végzettséggel
71 db találat
Szűrés
-
A beérkező és kimenő szállítmányokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése Kapcsolattartás a vevőkkel, partnerekkel, beszállítókkal és logisztikai központokkal Termékek részletes ismerete Felelős az ügyfelektől érkező kérések, visszajelzések kezeléséért, a vezetők és a...ápr. 12.
-
Ügyfelekkel való kapcsolattartás Jelentések, összesítők, kimutatások készítése, adminisztráció A cég CRM rendszerének pontos, precíz használatama 14:25
-
Helping the DHL Fulfillment Network operations teams by: Providing knowledge around carriers, product and customer service processes Consulting customer service with questions around customer inquiries Solving complex requests occu...tegnap 11:27
-
telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.) visszáru ügyintézése bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás futárcéggel való szoros együttműködés...ma 14:42
-
Answering calls, mails Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating contacts e...ma 13:30
-
Vállalati vagyon kárszakértő (Délnyugat-Magyarország)
Rugalmas - Baranya megye, Somogy megye, Tolna megyeFő feladatod lesz a vállalati vagyon- és felelősségbiztosítási kárigények rendezése, kárszemle megrendelések fogadása, a helyszíni szemlék egyeztetése, elvégzése, kárkép pontos rögzítése, kárszámítás elvégzése, ügyfelek szakszerű tájékoztatása, szakértői rendszer pontos kezelése,...ma 11:45 -
A 4Life Direct Kft. által közvetített biztosítással rendelkező ügyfelekkel való kapcsolattartás. Mind bejövő, mind kimenő hívások kezelése során Ügyfélkapcsolatok erősítése a hívások soránma 11:40
-
Telefonos, elektronikus és személyes kapcsolattartás a képzésben résztvevőkkel Érdeklődők, jelentkezők tájékoztatása, adatkezelése Folyamatos résztvevői adatkezelés, iratgyűjtés Képzések előkészítése, elektronikus és papíralapú nyilvántartások kezelése Honlap adminisztrációja, st...ma 11:08
-
Ügyfélkapcsolati munkatárs, Star Assist (Mercedes-Benz személygépjármű üzletág)
1117 Budapest, Hunyadi János út 6.Az ágazatban betöltött piacvezető pozíciónkat kiváló munkatársaink teljesítménye és prémium ügyfélkezelésünk biztosítja. Ügyfélkapcsolati munkatársaink kiemelkedően fontos feladatokat látnak el Mercedes-Benz személygépjármű szalonjainkban, hiszen az első benyomást kevesebb, min...ma 10:55 -
Telefonos és e-mailes kapcsolattartás viszonteladó partnerekkel / export partnerekkel Kapcsolattartás és együttműködés területi képviselőkkel / export képviselőkkel Beérkező megkeresések 24 órán belül írásban történő megválaszolása Megrendelések rögzítése, visszaigazolása, kapcso...ma 09:30
-
Az ügyfelek teljes körű és magas szintű tájékoztatása, kiszolgálása telefonon keresztül Az ügyfélkérés és ügyfélproblémák lehető legrövidebb időn belül történő megválaszolása Piackutatás elérhetőségeire Az ügyfélkapcsolatok erősítése bejövő hívások kezelése során Folyamatos kapcs...ma 08:46
-
Ügyfél kapcsolattartás külföldi és belföldi partnerekkel, kérdések/kérések megválaszolása elsősorban e-mailben alkalmanként telefonon is, Bejövő vevői megrendelések feldolgozása, kezelése, nyomon követése Rendelés feldolgozáshoz tartozó adminisztratív feladatok kezelése Panasz és...tegnap 14:25
-
Closely cooperate with Buyers and Product Trade Planning teams in order to produce leaflets which are fully supporting our strategic and tactical goals Report data quality to buying team in order to continuously improve original data quality Close cooperation with different Teams...tegnap 12:30
-
Gyári alkatrész részleggel való kapcsolattartás Ügyfelek alkatrész részlegével való kapcsolattartás Alkatrészek beazonosítása, keresése, azok megrendelése Ügyfelek alkatrésztechnikai kérdéseinek megválaszolása Ügyfelek magas szintű kiszolgálása Árajánlatok készítése az ügyfelek s...tegnap 10:50
-
OPUS TIGÁZ ügyfélmegkeresések fogadása és feldolgozása elsődlegesen személyesen továbbá írásban és telefonon. Munkájához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása SAP rendszerben. Mennyiségi és minőségi elvárásoknak való megfelelés. Szakmai tudás naprakészen tartása, új ismere...tegnap 10:05
-
A meglévő és az új ügyfeleink beérkező telefonhívásainak és e-mail-jeinek fogadása, udvarias, gyors és pontos megválaszolása A megkeresések teljeskörű, határidőre történő kezelése Az ügyfelek tájékoztatása, eseteik nyomonkövetése Az ügyfélkezeléshez kapcsolódó adminisztratív fela...tegnap 07:45
-
ügyfelek udvarias, segítőkész fogadása, eligazítása az autószalonban; telefonos információ- és segítségnyújtás (nem műszaki kérdésekben); szerviz-időpontok tervezése, egyeztetése; ügyfelek mobilitásának koordinációja; szerviztanácsadó munkájának adminisztratív segítése; pénztári...tegnap 00:40
-
nagykereskedelmi és kiskereskedelmi partnerek kiszolgálása megrendelések gyártásba adása, gyártási folyamatok nyomonkövetése számlázás árajánlatok készítése, ajánlatok utókövetése, megrendelések és visszaigazolások kezelése értékesítő kollégák napi munkájának támogatása...ápr. 24.
-
szerviztechnikusok munkájának koordinálása, napi feladatjegyek kiosztása, visszagyűjtése, szerviztechnikusok GPS figyelése, elemzése, SAP igények alapján alkatrész rendelések, és azok koordinálása, aktív részvétel egy fejlődő cég minőség alapú szolgáltatás szemléletének kialakítá...ápr. 24.
-
A beérkező vásárlói megkeresések szakszerű és pontos kezelése főként chat felületünkön és e-mailben A felmerülő vevői reklamációk és kérdések kezelése angol és magyar nyelven egyaránt Az érdeklődők tájékoztatása aktuális ajánlatainkról, esetleges promócióinkról Termékek elérhetős...ápr. 24.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 24.