Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák főiskolai végzettséggel
74 db találat
Szűrés
-
A beérkező és kimenő szállítmányokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése Kapcsolattartás a vevőkkel, partnerekkel, beszállítókkal és logisztikai központokkal Termékek részletes ismerete Felelős az ügyfelektől érkező kérések, visszajelzések kezeléséért, a vezetők és a...ápr. 12.
-
Kapcsolatápolás a már meglévő ügyfelekkel, vevőlátogatás, új partnerkapcsolatok kiépítése Bolti megjelenés biztosítása, termékkínálat bővítése, a forgalom növelése Kapcsolattartás a senior értékesítési szaktanácsadóval, a vevőszolgálati munkatársakkal és a szervezet többi tagjáva...tegnap 16:07
-
Closely cooperate with Buyers and Product Trade Planning teams in order to produce leaflets which are fully supporting our strategic and tactical goals Report data quality to buying team in order to continuously improve original data quality Close cooperation with different Teams...tegnap 12:30
-
Budapesti helyszínre, hazai piacra készített szoftverszolgáltatás felhasználói támogatásához munkatársat keresünk Helpdesk munkatárs pozícióba Milyen feladatokra számíthatsz nálunk? Szereped lesz a bejelentések fogadásában és adminisztrációjában a ticketing rendszerben Részt váll...tegnap 11:42
-
Helping the DHL Fulfillment Network operations teams by: Providing knowledge around carriers, product and customer service processes Consulting customer service with questions around customer inquiries Solving complex requests occu...tegnap 11:27
-
frankofón páciensek fogadása, koordinálása a fogászaton tolmácsolás, fordítás a fogászati kezelések alkalmával együttműködés az orvos és asszisztens kollégákkal árajánlatírás számlázástegnap 11:15
-
szerviz részleg asszisztensi feladatainak ellátása szerviz tevékenységhez tartozó kimutatások készítése ügyfelekkel, partnerekkel való kapcsolattartás ügyfél megkeresések fogadása személyesen és telefonon i Call center tevékenység eseti jelleggel a pénzügyi részleg munkájának se...tegnap 10:30
-
OPUS TIGÁZ ügyfélmegkeresések fogadása és feldolgozása elsődlegesen személyesen továbbá írásban és telefonon. Munkájához kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása SAP rendszerben. Mennyiségi és minőségi elvárásoknak való megfelelés. Szakmai tudás naprakészen tartása, új ismere...tegnap 10:05
-
A meglévő és az új ügyfeleink beérkező telefonhívásainak és e-mail-jeinek fogadása, udvarias, gyors és pontos megválaszolása A megkeresések teljeskörű, határidőre történő kezelése Az ügyfelek tájékoztatása, eseteik nyomonkövetése Az ügyfélkezeléshez kapcsolódó adminisztratív fela...tegnap 07:45
-
ügyfelek udvarias, segítőkész fogadása, eligazítása az autószalonban; telefonos információ- és segítségnyújtás (nem műszaki kérdésekben); szerviz-időpontok tervezése, egyeztetése; ügyfelek mobilitásának koordinációja; szerviztanácsadó munkájának adminisztratív segítése; pénztári...tegnap 00:40
-
A beérkező vásárlói megkeresések szakszerű és pontos kezelése főként chat felületünkön és e-mailben A felmerülő vevői reklamációk és kérdések kezelése angol és magyar nyelven egyaránt Az érdeklődők tájékoztatása aktuális ajánlatainkról, esetleges promócióinkról Termékek elérhetős...ápr. 24.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...ápr. 24.
-
Vevői megrendelések napi szintű operatív menedzselése a megrendelés beérkezésétől a kiszállításig, a maximális vevői elégedettség elérése céljából. Anyacéggel és ügyfelekkel való kapcsolattartás német és/vagy angol nyelven Megrendelések, vevői kérések fogadása Vevői kapcsolatok k...ápr. 24.
-
bérlőkkel való kapcsolattartás (telefonon, e-mailen, személyesen) és teljes körű kiszolgálásuk szerződéskötések, szerződések nyomon követése és a lejáró szerződések feltételeinek újratárgyalása raktárhelyiségek bérbeadásra történő értékesítése házi pénztár kezelése számlák kiállí...ápr. 24.
-
Responsibilities - What will be your tasks? Processing orders correctly and on time and communicating with customers - phone, email Receiving various requests and providing information about products, receiving orders or complaints Entering orders into the system, issuing invoice...ápr. 24.
-
Egy kis, összetartó, a BMW Group Hungary ügyfeleit kiszolgáló csapatban egyrészt klasszikus ügyfélszolgálati kimenő híváskampányokban való részvétel, másrészt pedig a telefonon, emailben és chaten érkező kérdések, kérések adminisztrációja és megválaszolása. Direkt értékesítés é...ápr. 24.
-
Czech or Slovak Speaking Customer and Colleague Engagement Centre Associate ( Hybrid )
1138 Budapest, Váci út 187.Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary, Slovakia and Czech Republic Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating cont...ápr. 24. -
Szervizmunkákra érkező ügyfelek kiszolgálása Ügyfelekkel való kapcsolattartás, reklamációk kezelése Munkák nyilvántartása, munkákkal kapcsolatos egyeztetés a műhellyel Szerelőműhely gazdaságos üzemeltetése A gépkocsi javításával kapcsolatos árajánlatok készítése, prezentálása A j...ápr. 24.
-
Vevői kapcsolattartó mérnök (MatSol - minőségügyi területre)
Legyen az első 5 jelentkező között!NyíregyházaKözvetlen kapcsolattartás a kiemelt, stratégiailag fontos vevőkkel, kizárólag idegen nyelven (minőségi elvárások / kérdések / eltérések egyeztetése – napi kapcsolattartás): Vevői elvárásokhoz igazodó minőségfejlesztési tervek kidolgozásban való aktív részvétel, azok megvalósításá...ápr. 24. -
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...ápr. 23.
-
Kontakt zu Kunden des Unternehmens (Stammkunden) Bearbeitung von Bestellungen im Unternehmensführungssystem, Verfolgung von Bestellungen, Abstimmung von Fristen Erstellung von Angeboten Schnelle Information und Unterstützung per E-Mail und Telefon für den Kundenápr. 23.