Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel, 5-10 év tapasztalattal
71 db találat
Szűrés
-
Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...tegnap 16:30
-
Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is). Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, módosítása, dokumentálása A megrendelések kezelése a vevői határidők betartása...tegnap 12:51
-
Figyelmesen és empatikusan hallgatod a hívó felet, elemzed a kérdését, majd Megfelelő megoldást kínálsz, és hozzájárulsz egy pozitív élményhez Rögzíted a fontos részleteket, és gondoskodsz arról, hogy mindenki értve és megbecsülve érezze magát Törzsadatok változásait vezeted a re...tegnap 14:15
-
Dedikált ügyféltől, céges rendszeren belül érkező megrendelések kezelése Adatok feldolgozása a rendszeren belül Adatok továbbítása a társosztályoknak (raktár, szállítás) Vevői reklamációk kivizsgálása, társosztályokkal együttműködve Vevőkkel, egyéb partnerekkel történő napi kapcs...tegnap 10:50
-
Dinamikusan fejlődő márkaszervizünkbe munkatársat keresünk Ügyfélszolgálati tanácsadó pozícióba. Javításra érkező gépjárművek átvétele – átadása. Megrendelések fogadása, rögzítése, árajánlatok készítése, számlázás, ügyfél tájékoztatás, ügyfél megkeresések kezelése. Javítási folya...tegnap 09:41
-
A következő feladatok várnak Rád a gazdasági jellegű képzéseinkkel és továbbképzéseinkkel kapcsolatban: Gazdasági jellegű képzések, továbbképzések-rendezvények szervezése, lebonyolítása Felhő alapú képzésmenedzsment és távoktatási platformok és nyilvántartások kezelése Oktatói me...tegnap 08:33
-
Napi kapcsolattartás a vevőkkel (telefonon, e-mailben) Vevői igények magas szintű kiszolgálása Vevői kérdések, reklamációk kezelése, és közreműködés a megoldásukban Vevői megrendelések fogadása/rögzítése a vállalatirányítási rendszerben Vevő nyilvántartási rendszereinek kezelése...tegnap 10:40
-
A 6 fős pesterzsébeti csapatunkba keressük új telephelyi munkatársunkat. A csapat többi tagjával együtt biztosítjátok a telephelyre érkező ügyfelek gyors, gördülékeny kiszolgálását, akár bérleti-, akár vásárlási szándékkal térnek be hozzánk. Fő feladataid közé tartozik majd, hog...tegnap 10:25
-
Kapcsolattartás a belföldi és külföldi szállítóinkkal, ügyfeleinkkkel, Minőségi ügyfélszolgálat biztosítása, Raktározási szállítási feladatokkal kapcsolatos adminisztráció elkészítése, Szállítások nyomon követése, számlázással kapcsolatos feladatok elvégzése, Problémák, reklamác...tegnap 10:20
-
elektronikus ügyfélmegkeresések feldolgozása ügyfelek és biztosításközvetítő partnerek teljes körű tájékoztatása problémamegoldás és panaszkezelés telefonhívásokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése társosztályokkal való kapcsolattartástegnap 10:05
-
érdeklődők informálása, munkafelvételre érkezők tájékoztatása, előjegyzések rögzítése, szerviz árajánlatok készítése, szerviz szolgáltatások értékesítése. járművek szervizelésének, javításának szervezése, a megrendelő folyamatos informálása a javítás státuszáról a kész javítások...tegnap 09:40
-
ügyfélszolgálati feladatok ellátása hibabejelentések rögzítése az ügyviteli rendszerben telefonok felvétele, tovább kapcsolása, üzenetek átvétele, továbbítása futárszolgálatokkal kapcsolattartás, csomagok átvétele, feladása, csomagolása kapcsolattartás a szervizpartnerekkel száml...máj. 28.
-
Ügyfélszolgálati munkatárs
Rugalmas - Budapest, Bács-Kiskun megye, Csongrád-Csanád megye, Fejér megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Pest megye, Tolna megyeAz ügyfelektől (a gyár munkatársai, dolgozói) beérkező hiba bejelentések kezelése a jegyrendszeren keresztül. Ügyfélszolgálati hívások fogadása és esetenként kimenő hívások indítása. A kapcsolódó adminisztratív tevékenységek elvégzése SAP rendszerben. A projekthez szükséges...máj. 28. -
Bank könyvelés Kinnlevőség kezelés Hitelbiztosítóval, ügyvédekkel való kapcsolattartás Táblázatok készítése, adatbázisok kezelése Telefonhívások kezelése, vevőkkel való kapcsolattartásmáj. 28.
-
A bejövő online/telefonos új autó érdeklődők igényeinek pontos feltárása, online, telefonon a szervizre való előjegyzések pontosítása, rögzítése, az általunk nyújtott szolgáltatások minőségének felmérése, az ügyfelek meghallgatása, a megszerzett információk pontos CRM/szervező...máj. 28.
-
bérlőkkel való kapcsolattartás (telefonon, e-mailen, személyesen) és teljes körű kiszolgálásuk szerződéskötések, szerződések nyomon követése és a lejáró szerződések feltételeinek újratárgyalása raktárhelyiségek bérbeadásra történő értékesítése házi pénztár kezelése számlák kiállí...máj. 28.
-
A nagytarcsai nagykereskedelmi telephelyen az ügyfelek kiszolgálása Csomag címkézés, áruellenőrzés, számlázás, árukiadás Beérkező telefonok, e-mailek, érdeklődések kezelése, megválaszolása Adminisztrációs feladatok Excelben és a vállalat saját rendszerében Együttműködés a szervez...máj. 28.
-
The Team Leader is responsible for providing and supporting the day-to-day provision of the Services and promoting the knowledge and understanding of the Service, in a manner which is conducive to effective working relationships and in line with TCIS values and objectives. This i...máj. 28.
-
Ügyfélszolgálat magas szintű ellátása (bejövő hívások, e-mailek). Tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, rendelés-, kiszállítás folyamatáról. Panaszok, kérések kezelése. Cserék, visszautalások kezelése a kiskereskdelmi rendszerünben. Garanciális ügyintézés. Adminiszt...máj. 28.
-
Location: DEBRECEN, Hungary (on-site), Type: Full time NIGHT SHIFT (opening hours: Monday - Friday 3 pm - 3 am; shifts: 3 pm - 12 am or 6 pm - 3 am) Languages: English B2+ Task: As a Customer Service Agent, you will be primarily responsible for providing frontline customer suppo...máj. 28.
-
A contact center kialakításában, működésének optimalizálásában ügyintézői szinten Az ügyfélszolgálat által használt rendszerek tesztelésében, felhasználói szintű fejlesztési javaslatok megfogalmazásában a hatékonyság növelése érdekében A panaszkezelési folyamat támogatásában, o...máj. 27.
-
Adott ügyfél (ügyfelek) számláinak, és a számlázáshoz szükséges dokumentáció rendbetétele annak érdekében, hogy a kintlévőségek behajthatóak legyenek (munkalap, teljesítési igazolás, vevői megrendelés, stb.) Céges belső és ügyfél által kért dokumentáció rendszerezése Ügyfél illet...máj. 27.