Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel, 1-3 év tapasztalattal
56 db találat
Szűrés
-
Ügyfélszolgálat magas szintű ellátása (bejövő hívások, e-mailek). Tájékoztatás nyújtása az ügyfeleknek a termékekről, rendelés-, kiszállítás folyamatáról. Panaszok, kérések kezelése. Cserék, visszautalások kezelése a kiskereskdelmi rendszerünben. Garanciális ügyintézés. Adminiszt...ma 10:26
-
Te fogadod az ügyfeleket, te leszel az első kedves és mosolygós arc, akivel találkoznak Az ügyféltérben kihelyezett touchpad használatához támogatást adsz Segíted a regisztrációjukat, a szükséges információkkal támogatod őket a szolgáltatásainkkal kapcsolatban Te vagy az előfutár...tegnap 14:17
-
Bank könyvelés Kinnlevőség kezelés Hitelbiztosítóval, ügyvédekkel való kapcsolattartás Táblázatok készítése, adatbázisok kezelése Telefonhívások kezelése, vevőkkel való kapcsolattartásFriss
-
A bejövő online/telefonos új autó érdeklődők igényeinek pontos feltárása, online, telefonon a szervizre való előjegyzések pontosítása, rögzítése, az általunk nyújtott szolgáltatások minőségének felmérése, az ügyfelek meghallgatása, a megszerzett információk pontos CRM/szervező...ma 12:20
-
termelési tevékenységek és vészelhárítási folyamatok koordinálása kapcsolattartás és információ megosztás a vezetőség és a termelő egységek között vezetői jelentések készítése folyamatok monitorozása, ellerzése, koordinálása kapcsolattartás külső felekkel, hatóságokkal, beszállít...ma 11:20
-
A nagytarcsai nagykereskedelmi telephelyen az ügyfelek kiszolgálása Csomag címkézés, áruellenőrzés, számlázás, árukiadás Beérkező telefonok, e-mailek, érdeklődések kezelése, megválaszolása Adminisztrációs feladatok Excelben és a vállalat saját rendszerében Együttműködés a szervez...ma 11:10
-
The Team Leader is responsible for providing and supporting the day-to-day provision of the Services and promoting the knowledge and understanding of the Service, in a manner which is conducive to effective working relationships and in line with TCIS values and objectives. This i...ma 10:35
-
Adminisztrációs asszisztensként neked köszönhető, hogy az áruházi dokumentáció rendben van és minden az előírásoknak megfelelően zajlik. Emelet az áruházi közösség szíve és lelke leszel. Mit is jelent ez? Te szervezed meg a munkatársi programokat Ellenőrződ és kézben tartod a tűz...ma 09:30
-
Személyes ügyfélszolgálatra érkezők kiszolgálása és a kapcsolódó adminisztráció ellátása Egyedi igények teljes körű megoldása Új szerződések megkötése, módosítási és megszüntetési igények kezelése Fogyasztásméréssel, mérőkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása Ügyfélbefizetések...ma 09:05
-
A contact center kialakításában, működésének optimalizálásában ügyintézői szinten Az ügyfélszolgálat által használt rendszerek tesztelésében, felhasználói szintű fejlesztési javaslatok megfogalmazásában a hatékonyság növelése érdekében A panaszkezelési folyamat támogatásában, o...tegnap 17:00
-
Adott ügyfél (ügyfelek) számláinak, és a számlázáshoz szükséges dokumentáció rendbetétele annak érdekében, hogy a kintlévőségek behajthatóak legyenek (munkalap, teljesítési igazolás, vevői megrendelés, stb.) Céges belső és ügyfél által kért dokumentáció rendszerezése Ügyfél illet...tegnap 16:30
-
Termeléshez szükséges anyagok megrendelése MRP eredménye alapján Megrendelések kezelése, nyomon követése, visszaigazolások begyűjtése, a vállalatirányítási rendszerben történő adminisztrációja Folyamatos kapcsolattartás a beszállítókkal és a belső részlegekkel Felmerülő hiány - i...tegnap 16:20
-
Személyes ügyfél megkeresések kezelése az ügyfélszolgálati irodában, a beérkező igények fogadása és feldolgozása az SAP-ISU rendszerben Az ügyfelek szerződéses igényeinek kezelése (költözés, adatváltozás, szerződés felmondás) A számlázással kapcsolatos ügyek, reklamációk, igények...tegnap 15:05
-
Kapcsolattartás a lakásbérlőkkel, a részletvételes ügyfelekkel, társasházi, lakásszövetkezeti közös képviselőkkel, az MRKL tulajdonában lévő ingatlanok közüzemi szolgáltatóival. Partneri viszony kiépítése, ápolása a feladatellátás területén működő szociális feladatokat ellátó áll...tegnap 14:45
-
ügyfélszolgálatra beérkező hívások fogadása, e-mailek megválaszolása tájékoztatás és segítségnyújtás telefonon, e-mailben problémamegoldás, panaszkezelés hibabejelentések feldolgozása napi kapcsolattartás a társosztályokkal napi riportok elkészítése kapcsolattartás partnerekkel...tegnap 14:30
-
Ügyfelekkel kapcsolatos teljes körű ügyintézés Beérkezett megkeresések kezelése, szóban és írásban Adatszolgáltatás készítése Kapcsolattartás a partnerekkeltegnap 14:11
-
ügyfelek - szerződéseikkel kapcsolatos - tájékoztatása írásban (e-mail, posta) szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok (adatmódosítások) szerződések kezelése / állománykezelési feladatok kapcsolattartás társosztályokkaltegnap 14:05
-
A behajtási folyamatba bekerült ügyfelek kezelése, Bejövő hívások kezelése (adatszolgáltatás, naprakész információ nyújtása a meglévő ügyfelek részére, panaszkezelés), Kimenő telefonhívások indítása (meglévő ügyfelekkel hatékony kapcsolattartás, fizetési megállapodások megkötése,...tegnap 12:15
-
Személyes ügyfélszolgálatra érkezők kiszolgálása és a kapcsolódó adminisztráció ellátása Egyedi igények teljes körű megoldása Új szerződések megkötése, módosítási és megszüntetési igények kezelése Fogyasztásméréssel, mérőkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása Ügyfélbefizetések...tegnap 11:10
-
Személyes ügyfélszolgálatra érkezők kiszolgálása és a kapcsolódó adminisztráció ellátása Egyedi igények teljes körű megoldása Új szerződések megkötése, módosítási és megszüntetési igények kezelése Fogyasztásméréssel, mérőkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása Ügyfélbefizetések...tegnap 11:10