Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák >10 év tapasztalattal
123 db találat
Szűrés
-
Ügyfélpanaszok kezelése, garanciális termékek ügyintézése Ügyfélszolgálati levelezés, telefonvonal kezelése, panaszok felvétele Hibás termékek bevizsgálása Kapcsolattartás partnerekkel, szervizekkel Notebookok, számítógépek bővítése, telepítése Kapcsolódó tárhelyek leltározása Eg...Friss
-
A Te feladatod lesz, hogy a személyesen, írásban, telefonon keresztül érkezett ügyféligényeket kezeld Olyan témákkal kapcsolatban fordulnak majd hozzád, mint szerződések, átírás, számlázás, új hálózati bekötés, teljesítmény módosítási igény vagy hibabejelentés Lehetőséged lesz a...ma 17:20
-
biztosításokkal kapcsolatos ügyféligények ügyviteli és kommunikációs feladatainak ellátása, biztosítási igények felmérése és ez alapján társaságunk termékeinek ajánlása, az érkező ügyfelek részére a kért információk megadása, igazolások kiállítása, biztosítási díjak rendezése, ká...ma 16:35
-
Ügyfeleink részéről telefonon és elektronikusan érkező kérdések, kérések és panaszok megválaszolása, esetleges problémáik megoldása Ügyfeleink általános tájékoztatása, az egyedi igényeikhez igazodva szolgáltatásaink és tarifacsomagjaink ajánlása, értékesítése Az említett feladato...ma 16:10
-
Tájékoztatás, információnyújtás. Megbízások, tranzakciók befogadása, rögzítése. Termékek és szolgáltatások értékesítése bejövő hívások folyamán. Panaszkezelés telefonon és e-mailen. Hívásokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása. Ha gyakorlottan kezeled a magyar ügyfel...ma 16:00
-
bejövő hívások fogadása, kimenő hívások indítása segítség nyújtás és bankszakmai tanácsadás az ügyfeleknek a felmerülő kérdéseikben termékeink és szolgáltatásaink értékesítése tanácsadói szemlélettel videó, chat, e-mail és messenger csatornákon való kapcsolattartás és segítség ny...ma 13:40
-
Az Értékesítési tanácsadó a Vodafone-t a versenytársaitól megkülönbözető ügyfélélményt biztosít a Vodafone üzlethálózatában a meglévő, és a potenciális új Ügyfelek részére is. A kiváló ügyfélélmény biztosítása mellett a munkakör célja az értékesítéshez és ügyfélkiszolgáláshoz kap...ma 13:32
-
In MOL Customer Care and Digital Solutions (MOL CCDS) team you can gain valuable experience about internal service management of MOL. Here you can get the opportunity to learn the operation of different areas such as canteen services, customer care or digitalization. Here our tea...ma 13:30
-
A Nagykereskedelmi Ügyfélszolgálat egységének munkavégzéséhez kapcsolódó feladatok elvégzése, kapcsolattartás a csoport munkavégzése során érintett szervezetekkel. Országos szinten üzemanyag megrendelések rögzítése, az ezzel kapcsolatos teljes körű SAP rendszeri, valamint kapcsol...ma 13:30
-
In the Facility Management (FM) team you can gain valuable experience about the service management of MOL Group facilities including our Headquarter Smart Building (MOL Campus). Here you can get the opportunity to learn the operation of different areas such as different facility...ma 13:25
-
Responsibilities - What will be your tasks? Processing orders correctly and on time and communicating with customers - phone, email Receiving various requests and providing information about products, receiving orders or complaints Entering orders into the system, issuing invoice...ma 13:05
-
Megismerheted ügyfélkezelési folyamatainkat, az ügyfélkiszolgálás hátterét Kiszolgálhatod üzleti ügyfeleinket szóban és írásban Megismerkedhetsz az értékesítési és ügyfélkezelési folyamatokkal nem csak elméletben, hanem akár a gyakorlatban, együtt dolgozva csapatunkkal. Különböző...ma 12:30
-
CE Own Brand Packaging Design Manager
Legyen az első 5 jelentkező között!2040. Budaörs Kinizsi út 1-3.WHAT THE JOB IS ABOUT Working together with design agencies, technical and OB teams to develop the right packaging designs and range strategies for our customers. To ensure information flow and projects are managed to meet the required milestones. Setting up governance forums wit...ma 12:30 -
Kiváló ügyfélélmény A területéhez valamint hozzá tartózkodó ügyfelek minden szituációban történő barátságos, professzionális kiszolgálása a Vodafone erre vonatkozó mindenkori előírásaival és folyamataival összhangban (pl. üdvözlés, bemutatkozás, rendszerek használata stb.). Érték...ma 11:40
-
Vevőktől érkező megrendelések kezelése, feldolgozása, visszaigazolása, vállalatirányítási rendszerben történő rögzítése és nyomon követése Vevőkkel való teljes körű kapcsolattartás Vevői igények egyeztetése, együttműködve a gyártástervezéssel Késztermékek kiszállításának megszerv...ma 11:40
-
Telefonos és email-es megkeresések fogadása, teljeskörű kezelése Ügyfelek megfelelő tájékoztatása az ügymenetről, szolgáltatásokról, egyéb információkról Megbízások kezelése és továbbítása a futárcégek felé Logisztikai ügyfélmegkeresések kezelése Kapcsolattartás futár partnerekke...ma 09:50
-
Találkozók egyeztetése területi képviselők részére (minimum 5 találkozó/nap) Új ügyfelek felkeresése Kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkelma 08:25
-
B2B és B2G ügyfélkörben történő projektfejlesztésben aktív részvétel A társaságcsoport kiemelt jelentőségű és komplex projektjeihez illeszkedően potenciális stratégiai és együttműködési partnerségek felkutatása, további szükséges kompetenciák – belső és külső oldali – felderítése...ma 08:10
-
Személyes ügyfélszolgálatra érkezők kiszolgálása és a kapcsolódó adminisztráció ellátása Egyedi igények teljes körű megoldása Új szerződések megkötése, módosítási és megszüntetési igények kezelése Fogyasztásméréssel, mérőkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása Ügyfélbefizetések...ma 05:05
-
Személyes ügyfélszolgálatra érkezők kiszolgálása és a kapcsolódó adminisztráció ellátása Egyedi igények teljes körű megoldása Új szerződések megkötése, módosítási és megszüntetési igények kezelése Fogyasztásméréssel, mérőkezeléssel kapcsolatos feladatok ellátása Ügyfélbefizetések...ma 05:05