Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák 3-5 év tapasztalattal

39 db találat
Szűrés
  • Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is). Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, módosítása, dokumentálása A megrendelések kezelése a vevői határidők betartása...
    máj. 29.
  • Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...
    máj. 29.
  • a kapcsolati erőszakkal és emberkereskedelemmel összefüggő hívások fogadása, azokra történő azonnali reagálás, probléma megoldás, a munkát meghatározó rendelkezések (telefonos szakmai protokoll, éves munkatervi feladatok, munkaköri leírásban foglaltak), szabályok, normák betartás...
    ma 17:46
  • Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...
    ma 11:04
  • IT helpdesk munkatárs

    9024 Győr, Szent Imre út 88.
    Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő m...
    ma 16:25
  • Helpdesk munkatárs - szlovén nyelvtudással

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...
    ma 13:50
  • Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processing...
    ma 11:20
  • Külföldi ügyefelekkel való napi szintű kapcsolattartás on / en keresztül német nyelven Kintlévőség kezelés Operatív illetve adminisztratív jellegű feladatok ellátása Problémamegoldás
    ma 10:25
  • ▪ Bejövő telefonhívások fogadása, ▪ egészségügyi ellátások megszervezése az egészségbiztosított ügyfelek igényei szerint, ▪ kapcsolattartás az ügyfelekkel és egészségügyi szolgáltatókkal, ▪ megszervezett ellátások dokumentálása, adminisztrálása a számítógépes rendszerben...
    ma 10:05
  • Bejövő hívások fogadása, ügyfelek kérdéseinek megválaszolása, Időpontfoglalás és ennek adminisztrációja szakrendelésekre, E-mailek megválaszolása, kapcsolódó ügyintézés partnerekkel és egészségügyi intézményekkel, Ellátásszervezőkkel és a társosztályokkal történő telefonos kapcso...
    ma 07:00
  • ügyfeleink professzionális kiszolgálása telefonon, e-mailen bejövő hívásokkal vagy az ügyfélszolgálat nyitva tartásásnak alkalmával történt ügyintézéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása biztosítási termékekkel kapcsolatos teljes körű információnyújtás és ügyintézés...
    tegnap 17:10
  • ügyfelek - szerződéseikkel kapcsolatos - tájékoztatása írásban (e-mail, posta) szerződésekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok (adatmódosítások) szerződések kezelése / állománykezelési feladatok kapcsolattartás társosztályokkal
    tegnap 14:05
  • meglévő, kiemelten fontos ügyfélkör telefonon történő felkeresése saját ügyfelek tájékoztatása, szolgáltatás ajánlás és értékesítés (’tukmálás’ nélkül) ügyfélmegtartó programban való részvétel a híváshoz tartozó precíz adminisztráció informatikai rendszerbe történő adatrögzítés t...
    máj. 29.
  • teljeskörű hitelbírálat áru-, személyi-, terméken az ügyfél dokumentumok vizsgálata szerződések finanszírozása ügyfél-kapcsolattartás telefonon, levélben és e-mailben
    máj. 29.
  • elektronikus ügyfélmegkeresések feldolgozása ügyfelek és biztosításközvetítő partnerek teljes körű tájékoztatása problémamegoldás és panaszkezelés telefonhívásokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése társosztályokkal való kapcsolattartás
    máj. 29.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim