Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák 3-5 év tapasztalattal
8 db találat
Szűrés
-
Ügyfelek fogadása, ügyféligények felmérése, rögzítése, kötelezettség vállalás a beavatkozás jellegére, várható költségére, és határidejére nézve Munkafelvételi folyamat lebonyolítása, előjegyzési napló kezelése Árajánlatok készítése Ügyfelekkel történő kapcsolattartás a javítási...ma 10:30
-
Vevői és beszállítói kapcsolattartás és kapcsolatfejlesztés Vevői információk kezelése, egyeztetése a társosztályokkal és a vezetőséggel Kapcsolattartás a Nefab globális cégcsoportjával Megrendelések rögzítése és visszaigazolása a vállalatirányítási rendszerben Előrejelzések keze...ma 08:55
-
magyar és nemzetközi hallgatók támogatása a Karrier- és Hallgatói Szolgáltatóközpontban, a hallgatók mentálhigiénés állapotfelmérése, egyéni és csoportos terápiás ülések levezetése (személyes én online), válságintervenció és életvezetési tanácsadás, prevenciós, mentálhigiénés egé...tegnap 09:50
-
Vevői kapcsolattartó mérnök (MatSol - minőségügyi területre)
Legyen az első 5 jelentkező között!NyíregyházaKözvetlen kapcsolattartás a kiemelt, stratégiailag fontos vevőkkel, kizárólag idegen nyelven (minőségi elvárások / kérdések / eltérések egyeztetése – napi kapcsolattartás): Vevői elvárásokhoz igazodó minőségfejlesztési tervek kidolgozásban való aktív részvétel, azok megvalósításá...tegnap 08:30 -
Helping the DHL Fulfillment Network operations teams by: Providing knowledge around carriers, product and customer service processes Consulting customer service with questions around customer inquiries Solving complex requests occu...máj. 19.
-
Napi kapcsolattartás a vevőkkel (telefonon, e-mailben) Vevői igények magas szintű kiszolgálása Vevői kérdések, reklamációk kezelése, és közreműködés a megoldásukban Vevői megrendelések fogadása/rögzítése a vállalatirányítási rendszerben Vevő nyilvántartási rendszereinek kezelése...máj. 19.
-
Be a role model and provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Drive the resolution of complex customer requirements, manage escalations, processing...máj. 17.
-
Lead a team of customer service representatives in the field of administration, order management, quotations, master data. Responsible for the success of the daily operations of the team. Drive the resolution of complex customer requirements, manage and follow up escalations, lia...máj. 17.