Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák 3-5 év tapasztalattal
8 db találat
Szűrés
-
Főbb feladatok, munkák: Kapcsolattartás a kereskedelmi és közületi partnerekkel írásban és telefonon Vevői rendelések feldolgozása,visszaigazolása és rögzítése az SAP rendszerben Folyamatos kapcsolattartás a társterületekkel (német/angol és magyar nyelven)tegnap 16:01
-
Találkozók egyeztetése területi képviselők részére (minimum 5 találkozó/nap) Új ügyfelek felkeresése Kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkelmáj. 15.
-
Főbb feladatok, munkák: Kapcsolattartás a kiskereskedelmi partnerekkel írásban és telefonon Vevői rendelések feldolgozás, rögzítése az SAP rendszerben Folyamatos kapcsolattartás a logisztikai és értékesítési területekkel (német/angol és magyar nyelven) Szállítmányozás megszervezé...máj. 15.
-
magyar és nemzetközi hallgatók támogatása a Karrier- és Hallgatói Szolgáltatóközpontban, a hallgatók mentálhigiénés állapotfelmérése, egyéni és csoportos terápiás ülések levezetése (személyes én online), válságintervenció és életvezetési tanácsadás, prevenciós, mentálhigiénés egé...máj. 14.
-
Közvetlen kapcsolattartás a kiemelt, stratégiailag fontos vevőkkel, kizárólag idegen nyelven (minőségi elvárások / kérdések / eltérések egyeztetése – napi kapcsolattartás): Vevői elvárásokhoz igazodó minőségfejlesztési tervek kidolgozásban való aktív részvétel, azok megvalósításá...máj. 14.
-
Helping the DHL Fulfillment Network operations teams by: Providing knowledge around carriers, product and customer service processes Consulting customer service with questions around customer inquiries Solving complex requests occu...máj. 13.
-
Be a role model and provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Drive the resolution of complex customer requirements, manage escalations, processing...máj. 11.
-
Lead a team of customer service representatives in the field of administration, order management, quotations, master data. Responsible for the success of the daily operations of the team. Drive the resolution of complex customer requirements, manage and follow up escalations, lia...máj. 11.