Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, vevőszolgálat állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
7 db találat
Szűrés
-
Complete day to day customer service related operational tasks to ensure delivery meets customer expectations and is consistent with set process performance indicators, applicable service level agreements and the customer service functions core values Leverage deep understanding...tegnap 12:25
-
ügyfélszolgálati osztály vezetése pozitív és motiváló munkahelyi légkör kialakítása, valamint hatékony együttműködés biztosítása a vásárlói igények és preferenciák megismerése, valamint kiértékelése a különböző csatornákon, köztük a Social Media felületeken is beérkezett vásárlói...tegnap 09:03
-
Senior Customer Service Representative - Polish Speaking
Legyen az első 5 jelentkező között!1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.Coordinate the order management process of clients in the automotive industry Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Be logging, assigning, supervising progress of complaints & claims from recei...ápr. 24. -
Maintain customer and material master database Enter customer orders and follow them up Manage customer requests and queries Logging, assigning, tracking progress of complaints & claims from receipt to completion Interact with customers and stakeholders in a professional, friendl...ápr. 24.
-
Dinamikus és nemzetközi Customer and Sales Support csapat tagjaként közvetlen kapcsolat fenntartása különböző európai ügyfelekkel e-mailben és telefonon keresztül, valamint a logisztikai intézkedéseik támogatása. A rendelési folyamat zavartalan lebonyolításában való segítségnyújt...ápr. 24.
-
Provide a high-level 1st line support and first time resolution whenever possible, plus level 2 support and resolution on given systems Solve the majority of the problems, forwards only those cases that require specialized knowledge to the next level of support Gather all the req...ápr. 23.
-
The purpose of the service is to process the warranty claims submitted by the final Client’s Network (“Dealer”) in the warranty systems and to assess the ones marked as “to be assessed” by the analytics platform or the legacy systems in order to minimize the warranty waste, while...ápr. 16.