Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető állások Budapesten 3-5 év tapasztalattal
7 db találat
Szűrés
-
Mélyépítésben jártas jelentkezőket keresünk építőipari területre mélyépítési, injektálási feladatokra. Betanított munkás kollégánk feladata minden hétköznap reggel pontosan megjelenni telephelyünkön, ahonnan kivitelező csapataink az adott napra ütemezett kivitelezés helyszínére u...máj. 13.
-
Napelemes rendszerek villamos bekötési feladatainak elvégzése Lakáselosztók átalakítása, korszerűsítése A kivitelezéshez kapcsolódó anyagbeszerzések leadása raktár felé A kivitelezéshez kapcsolódó, villanyszerelő által kitöltendő iratok, dokumentumok és saját raktárkészlet kezelé...máj. 11.
-
Manage a team with sophisticated process management and business interactions Lead and review operational performance for the team regularly against the defined objectives and plan corrective actions accordingly to ensure the organizations timely delivery of Order to Cash service...máj. 14.
-
Helping the DHL Fulfillment Network operations teams by: Providing knowledge around carriers, product and customer service processes Consulting customer service with questions around customer inquiries Solving complex requests occu...máj. 13.
-
Üzleti ügyfélkör szerződéseinek kezelése, gondozása Ügyféligények és reklamációk megválaszolása, üzleti ügyfélkör kérdéseire írásos válaszadás Az üzlet és műszaki törzsadatok szükség szerinti pontosítása Kereskedőváltással kapcsolatos feladatok - SM jelentések indítása, tarifavál...máj. 12.
-
Lead a team of customer service representatives in the field of administration, order management, quotations, master data. Responsible for the success of the daily operations of the team. Drive the resolution of complex customer requirements, manage and follow up escalations, lia...máj. 11.
-
Be a role model and provide exceptional customer service experience to our external customers and internal stakeholders in the field of administration, order management, quotations, master data. Drive the resolution of complex customer requirements, manage escalations, processing...máj. 11.