Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

35 db találat
Szűrés
  • Raktáros / targoncás

    2142 Nagytarcsa, Nyár utca 9.
    Mennyiségi és minőségi áruátvétel Betárolás targoncával és manuálisan (polcrendszerre és árutároló görgős eszközre) Árukiadás vevők részére szkenner segítségével Belső árumozgások teljesítése, komissiózás
    tegnap 15:30
  • kábelek összeszerelése vizuális ellenőrzés precíz munkavégzés
    máj. 14.
  • A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok: A Budapest I. kerület Budavári Önkormányzat GAMESZ üzemeltetésében lévő, Budapest Batthyány u. 1. szám alatti postahivatalban erőforrások biztosítása, hatékony munkaszervezés kialakítása, a meghatározott...
    ma 13:25
  • Webshopos és e-mailes rendelések felvétele / feldolgozása Számlák készítése, küldése, nyilvántartása Számlák kifizetésének ellenőrzése Ügyfelekkel való kapcsolattartás olasz nyelven Termékek ajánlása és értékesítés az ügyfelek részére Mintacsomagok összekészítése, postázása Ügyfe...
    máj. 24.
  • Developing and maintaining the client database of senior management representatives and developing existing customer relationships under the leadership of the Head of Marketing and Customer Relations Invite decision makers to our B2B events via the phone and promote our unique ev...
    máj. 23.
  • Ügyfelek telefonos tájékoztatása Segítség az adminisztratív feladatok ellátásában Általános ügyfélszolgálati teendők ellátása
    máj. 23.
  • Digitális és lineáris termékekkel kapcsolatos beérkező e-mailek, Facebook üzenetek megválaszolása Ügyfelek professzionális kiszolgálása Tájékoztatás a szolgáltatásokkal kapcsolatban Előfizetések kezelése, adminisztrálás Felmerülő ügyfélproblémák megoldása Reklamációk kezelése...
    máj. 22.
  • Service delivery manager

    4031 Debrecen, Kígyóhagyma utca 5.
    The SDM is responsible for the delivery of specific transcosmos’s Services. They work together with the Business Relationship Manager to identify service requirements, and develop service strategy, which is the responsibility of the SDM to execute. All Managed Services personnel...
    máj. 22.
  • Eseti ügyfélpanaszok kezelése és nyomon követése Rendszeres ügyfél látogatásokon való részvétel értékesítő kollégáinkkal, ahol segíthetsz szolgáltatási problémák azonosításában és javaslatok megfogalmazásában Eszközmanagement szoftverek bemutatása, azok bevezetésének támogatása Ü...
    máj. 22.
  • The Team Leader is responsible for providing and supporting the day-to-day provision of the Services and promoting the knowledge and understanding of the Service, in a manner which is conducive to effective working relationships and in line with TCIS values and objectives. This i...
    máj. 22.
  • Key Account Managerek munkájának napi szintű támogatása, a rád bízott ügyfelek magas szintű kiszolgálása A tartós bérleti szerződéskötés adminisztrációja, adatrögzítés, -módosítás, igazolások, meghatalmazások kiállítása, az ehhez kapcsolódó dokumentumok iratkezelése, irattárazása...
    máj. 22.
  • Ügyfeleink nagy szaktekintélyű fogorvosok, fogászati ügynökségek és fogászati klinikák a világ minden részéről Svájctól Ausztráliáig, akik a fogászati tervkészítő szoftverünket használják. Munkatársunk feladata a meglévő ügyfeleinkkel való kapcsolattartás, szoftverünk bemutatása...
    máj. 21.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim