-
Team Leader
4002 Debrecen, Vezér utca 39.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Foster and maintain strong working relationships with colleagues by demonstrating professionalism, respect, and maturity;
- Promote effective teamwork by encouraging respectful, professional, and mature interactions among all team members;
Október 29.• Előre sorolva 4 órája -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Francia középfok
Főbb feladatokReporting to the After-Sales Services Customer Service Senior Manager, you ensure consistent After-Sales Services pricing and contribute to the development of commercial communications. Within this scope, you act as the key liaison for all Watch Business Unit policies. _CREATION AND BENCHMARKING...
November 12. -
Customer Service Manager (m/w/d)
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok- Supporting customers via phone and email
- Helping customers navigate everything from investments and saving to account services
- Making sure customers get the most out of Nordnet's tools and features
- Sharing customer feedback internally to improve our products and services
November 03.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!